• Swindle

    Vilken kontinentalsäng?

    Hej!
    Jag och sambon vill köpa en ny säng. Jag har varit lite inne på någon från Mio då de har väldigt fina och bra priser, men har hört att det ska vara dålig kvalité på deras sängar och vissa kan inte ens ligga i mitten av sängen pga någon skarv.

    Så jag kollade på ikea och hittade en som heter Årviksand. Någon som provat den? Vill gärna ha tips på kontinentalsängar över lag som är snygga, sköna och har ett skapligt pris!

  • Svar på tråden Vilken kontinentalsäng?
  • Anonym (...)

    Jag har Årviksand, är nöjd med den! Vet inte riktigt vilken bäddmadrass jag har men en medelfast iallafall. Man in ju ha två olika om man är två som föredrar olika slags fasthet men då får man ju den där skarven. Jag har en hel madrass.

  • Anonym (Köp)

    Köp på Trademax. Bra kvalité o du får hem sängen gratis och kan själv boka dag/tid för leverans. Billiga snygga för 3000 kr

  • Swindle
    Anonym (...) skrev 2017-12-29 02:43:39 följande:

    Jag har Årviksand, är nöjd med den! Vet inte riktigt vilken bäddmadrass jag har men en medelfast iallafall. Man in ju ha två olika om man är två som föredrar olika slags fasthet men då får man ju den där skarven. Jag har en hel madrass.


    Men vad bra! Ska nog åka och kolla på den då :) snygg var den ju också!
  • Swindle
    Anonym (Köp) skrev 2017-12-29 06:39:34 följande:

    Köp på Trademax. Bra kvalité o du får hem sängen gratis och kan själv boka dag/tid för leverans. Billiga snygga för 3000 kr


    Men oj vad billigt, låter nästan lite för bra för att vara sant haha. Men ska kolla upp det!
  • Anonym (Köp)

    Det är sant! Vi beställer därifrån och har haft sängen i 3 år. Bra kvalité och skön

Svar på tråden Vilken kontinentalsäng?