• Anonym (Nyfikna)

    Parsex i samma rum?

    Vi har under senare tid fantiserat om att ha sex intill ett annat par som leker.

    Ni som provat, var det som ni föreställt er?

    Kanske några som precis som vi fantiserar om detta?

    Kram från oss!

  • Svar på tråden Parsex i samma rum?
  • Mandarina1

    Vi har prövat ett antal gånger, både på parklubb och på hotell med par som vi hittat på nätet.
    Nervöst första gångerna. Men nervositeten man känner i början när man träffar några nya, förhöjer också känslan i det som kommer sen. Man blir liksom mera fokuserad. Alla träffarna har inte varit lika bra, men några är absolut de bästa sexuella erfarenheterna jag har.

    Några råd bara: Prata igenom med killen ordentligt vad ni vill göra med era vänner. Om ni vill interagera, I så fall hur långt är ni överens om att gå. Vad som är era drömmar och era gränser.

  • Mrstholm
    Mandarina1 skrev 2019-01-02 14:17:22 följande:

    Vi har prövat ett antal gånger, både på parklubb och på hotell med par som vi hittat på nätet.

    Nervöst första gångerna. Men nervositeten man känner i början när man träffar några nya, förhöjer också känslan i det som kommer sen. Man blir liksom mera fokuserad. Alla träffarna har inte varit lika bra, men några är absolut de bästa sexuella erfarenheterna jag har.

    Några råd bara: Prata igenom med killen ordentligt vad ni vill göra med era vänner. Om ni vill interagera, I så fall hur långt är ni överens om att gå. Vad som är era drömmar och era gränser.


    Vad var bäst club, och i så fall vilken, eller privata arrangemang och i så fall hur då?

    Tack för svar!
  • Mandarina1
    Mrstholm skrev 2019-01-03 00:17:36 följande:
    Vad var bäst club, och i så fall vilken, eller privata arrangemang och i så fall hur då?

    Tack för svar!
    De parklubbar vi prövat är PiH, som jag uppfattar som väldigt ren, snygg och välordnad och en annan som inte finns kvar som var mera sunkig. Men jag måste nog säga att mina bästa minnen kommer från det sunkigare stället. Mera av ohämmad, kompromisslös sexualitet som släpptes lös där.
    På privata träffar är det ju viktigt att alla funkar tillsammans. Att man har ungefär samma bild av vad man vill ska hända. Bäst är det när man kan prata öppet om allt och även med humor.
  • Gravid2012

    Kan ju hålla med om att det är nervöst första gången ,men som sagt det är ju en del utav det hela och pirret i kroppen innan träffen sker.
    Jag och min man har träffat både par på klubb och på BC  och jag kan ju bara tala för oss men vårat sexliv har ju blivit betydligt intresantare med lite extra krydda på tillvaron)))

  • Mrstholm
    Gravid2012 skrev 2019-01-03 11:28:08 följande:

    Kan ju hålla med om att det är nervöst första gången ,men som sagt det är ju en del utav det hela och pirret i kroppen innan träffen sker.

    Jag och min man har träffat både par på klubb och på BC  och jag kan ju bara tala för oss men vårat sexliv har ju blivit betydligt intresantare med lite extra krydda på tillvaron)))


    Kul att höra, Vi har besökt PIH och är med på BC men än så länge så har vi inte träffat rätt.
  • Mrstholm
    Mandarina1 skrev 2019-01-03 08:25:25 följande:

    De parklubbar vi prövat är PiH, som jag uppfattar som väldigt ren, snygg och välordnad och en annan som inte finns kvar som var mera sunkig. Men jag måste nog säga att mina bästa minnen kommer från det sunkigare stället. Mera av ohämmad, kompromisslös sexualitet som släpptes lös där.

    På privata träffar är det ju viktigt att alla funkar tillsammans. Att man har ungefär samma bild av vad man vill ska hända. Bäst är det när man kan prata öppet om allt och även med humor.


    Tack för svar! Vi söker nog något mer exklusivt än PIH som vi har besökt men ännu inte hittat något! Därför funderar vi på att se vad det finns för privata fester.
  • Anonym (Fundersam)

    Har inte testat än men tänkt på det. I mitt fall (kvinna) måste det nog vara två eller fler människor jag tycker är snygga som är med i samma rum. Skulle troligen bli väldigt avtänd om t ex något med stor ölmage satte på sin partner. Ytligt kanske men sant. Därför tror jag att klubbar inte är vår grej?

    Ni som provat med vänner är det stelt efteråt? Har det pratats i vänkretsen eller stannat mellan de inblandade?

  • Mae2019

    Hade varit väldigt trevligt.. vad finns det för kul runt västkusten?

  • älskamigmucho

    Har alltid varit väldigt liberal o velat testa allt möjligt som kommer upp. En gång för ett par år sedan var jag och en tillfällig partner i en liggkupe på ett tåg där även ett annat par skulle sova. De var ordentliga lite präktiga så jag ville kåta upp killan lite genom att på olika sätt tända honom. Från början mer oskyldigt men efter hand när paret släckt ville jag bara knullas av min kille. Struntar i om andra ser eller vill va med eller så men just denhär mannnen var mer pryd. Med lampan tänd i hans slaf kröp jag ner till honom. Sög etc under täcket. Först såg vi hur kvinnan i det andra paret började kolla på oss så min kille drog av filten. Hon såg intresserad av så vi blev mer o mer vågade. Jag lockade henne mot oss o hon pekade på sin man. Jag stod naken mitt i kupen o tog hennes hand medan jag förde henne ner till slafen brevid vår längst ner. Hämtade sedan ner honom. De kollade oblygt på allt vi gjorde o började sedan knulla varandra. Var underbart. Har även haft mer gruppsex där vi blandats o delats etc.

  • Anonym (Nobbe)

    Jag viskade en sån fantasi i min frus öra i helgen, inspirerad av den här tråden bland annat. Att vi skulle börja försiktigt med att göra det i webcam tillsammans med ett annat par eller när någon såg på. 

    Hon sa blankt nej efteråt. "Det kommer inte att hända."   

  • Anonym (spdeazpo)

    Take it easy!!! she will come. you need some time... put some limits when you meet with the other couple. it is like going for swimming for adults....

  • älskamigmucho

    Fortsätt fråga o föreslå o erbjud så kommer hon nog att ändra sig ska du se...

Svar på tråden Parsex i samma rum?