• Äldre 29 Dec 15:01
    21320 visningar
    13 svar
    13
    21320

    Min Flickvän Vill Aldrig Ha Sex Längre

    Hej!
    Jag och min tjej har varit ihop i lite över ett år, och vi har haft en fantastisk tid tillsammans. Men precis som alla förhållanden har vi haft våra upp och nergångar, men just nu "peakar" vi skulle jag säga. Vi bråkar och tjafsar aldrig, det var längesen vi gjorde något dumt eller fick den andra att bli ledsen. På så sätt är förhållandet på topp! Det är en grej som kan bli betydligt bättre dock, vi har nästintill aldrig sex längre...
    I början av vårat förhållande, (till och med lite innan vi blev ihop), så hade vi sex varje gång vi sågs, kanske till och med flera gånger samma dag. (Vi sågs kanske fem dagar i veckan.) Det vara båda två som försökte få varandra hela tiden, man kunde helt enkelt inte få nog av varandra. Jag förstår att det inte funkar att ha sex varje dag, det är inte vad jag vill heller. Sen sakta men säkert sjönk det ner till en-två gånger i veckan, (vilket är vad jag skulle kalla lagom), men nu är det snarare en-två gånger i månaden. (Har varit så sen i somras.) Hon har själv sagt att en-två gånger i veckan är normalt. Dom extremt få gångerna vi har sex, är det alltid jag som försöker. Oftast har vi sex när hon har druckit, hon är inte alltid packad men aldrig riktigt nykter dom gångerna. Då kan det hände att hon försöker få mig i säng. Men det känns inte jättebra att den enda gången hon vill ha sex är när hon har druckit... Vi skickade även mycket snuskiga sms/bilder till varandra, kanske när den andra var på jobbet etc. Men skriver jag som mycket som att jag vill typ kyssa hennes kropp så blir svaret typ, "Men du! ;-*", eller "Så bra! ;-*"
    Jag har frågat henne varför hon aldrig vill ha sex, hon säger att hon helt enkelt inte är så sugen längre. Det verkar inte heller som om att hon ser det som ett problem, dock så tycker hon det är konstigt att hon aldrig i sugen. Jag har föreslagit att vi ska kolla upp varför det är såhär, men då blir hon nästan lite stött och svarar, "Vadå kolla upp det?" med lite attityd i rösten. Jag förstår att hon inte vill ha sex när hon inte är sugen, det är inget konstigt med det. Jag hade inte velat ha sex med henne om jag visste att hon inte ville. Det hade känts otroligt fel på så många sett.
    Hur eller hur, detta är problem som måste lösas. Jag blir otroligt sexuellt-frustrerad av att alltid bli nobbad av min egen tjej.
    Någon som varit i samma situation med sin partner? Hur tar vi oss ur den här sexfria perioden? 
    Tack för svar och jag hoppas jag la tråden rätt.
  • Svar på tråden Min Flickvän Vill Aldrig Ha Sex Längre
  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 29 Dec 16:52
    #1

    Får hon orgasm när ni har sex?

  • Anonym (Anony­mer)
    Äldre 29 Dec 17:10
    #2

    Ge henne massage och var snäll mot henne.

  • Anonym (Y)
    Äldre 29 Dec 17:24
    #3

    Byt tjej! Skulle aldrig stå ut med en okåt tjej!

  • Anonym (A)
    Äldre 29 Dec 17:24
    #4

    Prata med henne.

  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 29 Dec 17:25
    #5
    Anonym (Y) skrev 2017-12-29 17:24:17 följande:
    Byt tjej! Skulle aldrig stå ut med en okåt tjej!

    Hur kan du veta att hon är okåt? Hon kanske inte blir tillfredsställd?
  • Anonym (Y)
    Äldre 29 Dec 17:28
    #6
    Anonym (Hmmm) skrev 2017-12-29 17:25:32 följande:

    Hur kan du veta att hon är okåt? Hon kanske inte blir tillfredsställd?


    Då bör han byta i alla fall. Men enligt ts verkar hon nöjd med att aldrig ha sex. Det skulle hon knappast vara om hon var kåt, tillfredsställd eller ej.
  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 29 Dec 17:33
    #7
    Anonym (Y) skrev 2017-12-29 17:28:38 följande:
    Då bör han byta i alla fall. Men enligt ts verkar hon nöjd med att aldrig ha sex. Det skulle hon knappast vara om hon var kåt, tillfredsställd eller ej.

    Du, tjejer är oftast lika kåta som killar. Framförallt i början av en relation. Men om sexet är kasst försvinner kåtheten och viljan att tillfredsställa sin kille. Been there done that. Nu är jag gift med min drömman och vi har fortfarande hett sex flera ggr i veckan efter 16 år tillsammans! Skillnaden mellan mitt ex och min nuvarande är att min älskling fokuserar på oss båda i sängen, är lyhörd och uppfinningsrik. Precis som jag är. Ni killar borde rannsaka er själva innan ni börjar gnälla att det knullas för lite!
  • Anonym (Y)
    Äldre 29 Dec 17:38
    #8
    Anonym (Hmmm) skrev 2017-12-29 17:33:26 följande:

    Du, tjejer är oftast lika kåta som killar. Framförallt i början av en relation. Men om sexet är kasst försvinner kåtheten och viljan att tillfredsställa sin kille. Been there done that. Nu är jag gift med min drömman och vi har fortfarande hett sex flera ggr i veckan efter 16 år tillsammans! Skillnaden mellan mitt ex och min nuvarande är att min älskling fokuserar på oss båda i sängen, är lyhörd och uppfinningsrik. Precis som jag är. Ni killar borde rannsaka er själva innan ni börjar gnälla att det knullas för lite!


    Har varit gift 18 år med samma kvinna och vi knullsr fortfarande 3-4 gånger i veckan. Försök inte lära mig hur man får sin kvinna kåt.

    TS vinner inget på att vara kvar i en relation där han inte får utlopp för sin sexualiet och de gäller nog de flesta oavsett kön. Är du lika snabb att hugga de kvinnor som ger sina medsystrar rådet att byta karl för att de får för lite sex? Kan inte påminna mig om att ha sett det.
  • Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 29 Dec 17:47
    #9

    På riktigt om alla kollar lite vetenskapligt så är det ju så att tjejer är i regel mindre låta eftersom vi då ska "bli befruktade" och men ska ju befrukta. Att ert sexliv just nu har en svacka e fullt normalt det kan va saker runt omkring som påverkar henne stress, mycket att tänka på mm. Och ibland har man bara mindre lust och tror dom fleta jag känner har /haft såna svackor och speciellt när man har barn. Sex ska vara något man ska njuta av inte något man ska ge för att sin partner ska va nöjd då är risken stor att hon går till nån annan,tro mig bin there doné that. Prata med henne utan press.

  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 29 Dec 17:47
    #10
    Anonym (Y) skrev 2017-12-29 17:38:20 följande:
    Har varit gift 18 år med samma kvinna och vi knullsr fortfarande 3-4 gånger i veckan. Försök inte lära mig hur man får sin kvinna kåt. TS vinner inget på att vara kvar i en relation där han inte får utlopp för sin sexualiet och de gäller nog de flesta oavsett kön. Är du lika snabb att hugga de kvinnor som ger sina medsystrar rådet att byta karl för att de får för lite sex? Kan inte påminna mig om att ha sett det.

    Oj, kom jag åt en öm punkt lille gubben? Självklart går det åt båda håll, utan ömsesidigt engagemang funkar inte sexlivet i en relation. Det gäller naturligtvis både tjejer och killar! Men det borde du redan har insett, som har ett sånt fantastiskt sexliv...
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 29 Dec 18:05
    #11

    Håller med Y. Byt upp dig till en tjej som vet hur man särar. Du är värd mer än att vara i ett sexlöst förhållande.

  • Anonym (Josef­in)
    Äldre 29 Dec 18:11
    #12
    -1
    Anonym (Wtf) skrev 2017-12-29 18:05:12 följande:

    Håller med Y. Byt upp dig till en tjej som vet hur man särar. Du är värd mer än att vara i ett sexlöst förhållande.


    Håller också med om att du ska byta tjej! Din nuvarande förtjänar en kille som är mer fokuserad på att även hon ska ha det bra och inte bara på att han själv ska få doppa.
  • Anonym (FF)
    Äldre 29 Dec 18:16
    #13

    Jag har samma problem fast jag är tjej (20) . Har varit tillsammans med min kille (25) i 2 år och vi har haft ett bra sexliv fram tills förra året, då han va otrogen medan jag genomgick en abort. Sen dess har det gått utför, men vet inte om det beror på det.. han säger att han inte är sugen, men antar att det beror på att han runkar och får ut det han behöver.. är trött på att bli bortvald och fortfarande kämpa för något som aldrig verkar bli bra.

    har har varit otrogen ett flertal gånger och runkar på jobbet, när jag sover osv istället för att ha sex med mig. Har jag tur så har vi sex när jag är hemma en hel dag på helgen, då han inte jobbat och inte kan runka. Han har nyligen skrivit till ca 10 andra tjejer och bett om bilder, och fortfarande inget sex. Missförstå mig rätt men jag har inte svårt att få killar, om det är tillåtet att säga så. Så jag förstår inte riktigt vad jag gör för fel? Eller så har jag bara en porrmisbrukare till kille?

    Med det sagt, så tycker jag att du ska prata med henne och fråga om det är en övergående svacka eller om hon bara inte har lika stort behov som du har (för vi alla är ju olika) eller så tycker jag med handen på hjärtat att du ska överväga om du vill leva kvar med just henne, för jag själv har väntat på bättre tider i ca 1 år nu och jag börjar tröttna. Självklart är inte sex allt men det är en del av kärleken, så för mig är det en stor del och antar att det är det för dig med?

    För vissa är sex viktigare än för andra, vissa kanske tappat gnistan, vissa är osäkra i sig själva medan vissa onanerar eller är otrogna. Finns så mycket spekulationer, men blir det inte bättre och sex är viktigt för dig så kanske du ska börja fundera? det gör i varje fall jag.

Svar på tråden Min Flickvän Vill Aldrig Ha Sex Längre