• Äldre 29 Dec 21:55
    3494 visningar
    5 svar
    5
    3494

    Skulle vilja behöva lite mer hjälp..

    Har skrivit om det hän en gång innan.. men måste verkligen ha hjälp.. mår inte alls bra pga det här det är så att jag fyller år idag, min pojkvän skulle åka till findland den 31 och komma hem den 1 (jag var helt imot att han ska åka till findland, men han säger själv att han är kommer åka fast jag ?hotar? med att göra slut)

    Iaf nu är det andra planer och han kommer åka redan i mon.... och kommer hem den 2 och det har han tydligen sagt till alla inkludera mig men är säker på att han sa 31-1 (vill bara påstå att jag är 16 bast och han är 18, han lovade mig innan han bokade biljetterna att vi skulle fira ihop i nyår alltså hos min pappa men sen så bokade han biljetterna bakom min rygg och fick reda det efter alla i min familj att han ska åka dit...

    Det finns så mycket att berätta men så svårt att skriva så det kommer i ordning..

    Jag känner mig så dissad. O älskad. Och bortglömd över att han ska lämna mig dagen efter min födelsedag och att han inte ska fira nyår med mig! Och för att han lämnar mig för sina vänner och spriten ????

    Förut så sa han att han åker till findland bara för att knulla brudar sen typ efter några timmar så sa han att han skoja, vad ska jag tro????? vad ska jag göra?

    Jag kommer inte orka med att tänka att han dissar mig för att åka till findland för att supa skallen.... som han själv säger..

    Uppskattar många svar.. vet ej vad jag ska göra eller säga, jag är helt förstörd...

  • Svar på tråden Skulle vilja behöva lite mer hjälp..
  • Anonym (Okej)
    Äldre 29 Dec 22:04
    #1

    Men han är ju hemma idag på din födelsedag, så den kan ni ju fira. Bara för att man är tillsammans måste man inte fira nyår tillsammans. Jag och min man har vart gifta i 6 år, vi har firat min födelsedag och nyår ihop 2 utav 6 år. Att hota med att gör slut är ingen bra idé. Ni ska fira ihop för att båda vill det inte för att den ena hotar med massa saker. Du kan inte tvinga honom att vara med dig, är detta viktigt för dig och du måste dåligt över hans val så får du förklara det. Väljer han ändå att åka så är det upp till dig om du vill fortsätta förhållande eller inte.

  • Äldre 29 Dec 22:05
    #2

    Är han helt gudlös?

  • Äldre 29 Dec 22:28
    #3

    Vad menar du??

  • Äldre 29 Dec 22:43
    #4

    Ingen av er låter mogen nog för ett förhållande. Börja prata med varandra på riktigt eller gör slut

  • Anonym (Jk)
    Äldre 29 Dec 22:50
    #5

    Men kära någon... du är sexton! Låter inte alls mogen för ett förhållande!

Svar på tråden Skulle vilja behöva lite mer hjälp..