• Äldre 30 Dec 20:34
    1848 visningar
    4 svar
    4
    1848

    snusspruta

    På swedish match butiken i Stockholm säljs det så kallade snus-sprutor gjorda för lössnus, med olika märken av snus på. Alltså, en snusspruta med Göteborgs Rapé, en med General, ni fattar, dom andra vanliga är utan ett märke av snus på. Men jag hittar inte vart man kan köpa liknande på nätet? Någon som vet? Min pojkvän skulle vilja ha en sån men bor 4h från Stockholm.

  • Svar på tråden snusspruta
  • Äldre 30 Dec 20:38
    #1

    Om det är en prismaster du pratar om borde det finnas i närmaste tobaksbutik. Annas kan du ju kolla olika snus-sidor på nätet.

  • Äldre 30 Dec 20:40
    #2
  • Äldre 30 Dec 21:22
    #3

    det är en sån jag menar, men att det ska stå något märke av snus på själva sprutan. Som General, Röda lacket osv, dom där är bara enkla svarta. Dom jag såg i Stockholm hade loggan av olika snus på sidan

  • Äldre 30 Dec 21:38
    #4

    Du kan ju alltid ringa till den butiken för att se om det går att ordna på nåt sätt. Beställa därifrån eller dylikt. Bättre att fråga en gång för mycket.

    Fick ett par byxor hemskickade från en butik en gång som inte brukar skicka bara för jag ringde och frågade och förklarade mitt ärende. Så inget är omöjligt.

Svar på tråden snusspruta