• Äldre 1 Jan 01:21
    4274 visningar
    2 svar
    2
    4274

    Han kom utan förvarning och nu?

    Hej.
    så jag måste prata om en sak, i fredags(29/12) så hade jag samlag med en kille som jag faktiskt börjar gilla och han hade sagt att han ville vara mer än vänner. 
    Han kom i mig (känns obekvämt att skriva detta men) och jag satt kvar ett tag för jag vart  brydd att det gick så fort. 
    i allafall så har han inte skrivit till mig sen dess och jag har frågat han 2 gånger hur han vill göra mellan oss, och han säger att han inte vet och sen skriver han inge mer. Han vet att jag inte går på nå preventivmedel (jag har bara en sorts p-piller som jag kan använda men min kropp rubbar ur totalt av dem) eftersom han frågade det EFTERÅT han kom i mig, vilket jag inte var beredd på eftersom jag är van vid avbrutet samlag. 
    Så, nu sitter jag här och tänker på vad som händer i min kropp. Om jag blir gravid så vet jag inte hur han kommer reagera,han kommer troligen bli arg? såklart. Men jag är redo om det händer även om det handlar om att va ensamstående för det har jag tänkt på mycket. 
    Jag är verkligen en sån här som är fött till att vilja bli mamma i vilken ålder som helst.. är 20 för tillfället. 
    Jag vet inte riktigt hur jag ska göra i denna situation. Gravid
  • Svar på tråden Han kom utan förvarning och nu?
  • Anonym (a.a)
    Äldre 1 Jan 01:25
    #1

    Hej, om du nu blir gravid och han inte är redo så måste du kunna bestämma själv, för jag antar att du inte vill göra abort eller liknande. 
    Tror du kommer bli en bra mamma.
    hoppas du har en bra inkomst! kramHjärta

  • Anonym (ace)
    Äldre 1 Jan 04:26
    #2

    Är det bara min upplevelse, eller verkar FL svämma över av personer som inte har vett att skydda sig mot graviditet och könssjukdomar?

    Individer som inte har vett att diskutera könssjukdomar och preventivmedel INNAN de har sex är inte mogna nog att ha sex över huvud taget. Detta gäller både män och kvinnor, eller småpojkar och småflickor kanske jag ska säga.

    Jag tror inte det är för sent för dagen efter piller om du vill gå den vägen.

Svar på tråden Han kom utan förvarning och nu?