• Äldre 1 Jan 21:55
    11004 visningar
    12 svar
    12
    11004

    Min sjuåriga son onanerar

    Jag har ett flertal gånger denna månaden gått in i min sons rum och sett honom runka, trots att han bara är sju år. Mina andra sönder som är tolv och fjorton gjorde absolut inte det i så tidig ålder, bör jag vara orolig? Borde jag prata med honom? Är det normalt att börja onanera vid så tidig ålder?
    Hjälp

  • Svar på tråden Min sjuåriga son onanerar
  • Äldre 1 Jan 21:59
    #1

    Jaha? Helt normalt.

  • Anonym (....)
    Äldre 1 Jan 21:59
    #2

    Normalt och normalt. Men vanligt är det ju inte men han har väl sett det någonstans. Inte mycket att göra.

  • Anonym (Japp)
    Äldre 1 Jan 22:03
    #3

    Ja..kondom behöver han ju inte vid den ålder...

  • Anonym (ååå)
    Äldre 1 Jan 22:11
    #4

    ja det är faktiskt normalt att unga barn, både tjejer och killar, blir nyfikna på sin kropp och börjar pilla. Låt honom hållas.
    Säg däremot till om han börjar göra det tex i vardagsrummet när ni ser på tv, alla barn tänker inte på att det är något man förväntas göra enskilt

  • Anonym (123)
    Äldre 1 Jan 22:13
    #5

    Helt normalt. Du kanske ska börja knacka?

  • Anonym (9 år)
    Äldre 1 Jan 22:18
    #6

    Jag var 9 år minns det.

    Första tiden upptäckte jag att det var skönt att gnida pensien i sängen.

    Min äldre bror tipsade om att ta handen och börja runka. Han sa att sluta inte o ha tålamod.

    Jag höll nog på i 1 timme för man var inte attraherad eller tänkte på snusk. Men orgasmen var väldigt skön, mycket skönare än i vuxen ålder. Det var mycket känsligare också.

    Nu när man har sperma så känns det inte lika skönt vid orgasmerna. Är det normalt?

  • Anonym (Japp)
    Äldre 1 Jan 22:44
    #7

    Räcker väl att barn klättrar på lekstälningar eller gnider sig mot repen i gympan för att känslan ska väckas..är väl också ett tecken på att kroppen funkar som den ska..även om man bara är sju år och det är pinsamt.

  • Äldre 1 Jan 22:45
    #8

    Helt normalt. Lär honom stänga dörren om sig och börja knacka

  • Anonym (mf)
    Äldre 2 Jan 17:27
    #9
    -1

    Det finns risk för att han blivit utsatt för sexuella övergrepp.

  • Anonym (Origi­nal Gangst­er OG)
    Äldre 15 Apr 23:50
    #10
    alleballe90 skrev 2018-01-01 21:55:11 följande:

    Jag har ett flertal gånger denna månaden gått in i min sons rum och sett honom runka, trots att han bara är sju år. Mina andra sönder som är tolv och fjorton gjorde absolut inte det i så tidig ålder, bör jag vara orolig? Borde jag prata med honom? Är det normalt att börja onanera vid så tidig ålder?

    Hjälp


    Jag är en kille 24 år jag lärde mig runka när jag var 7 år "hittade" snoppen en morgon och började typ som röra på snoppen ovanpå byxorna märkte att det kändes bättre och bättre sen kom det kag rörde på ändan av snoppen genom byxorna som typ tryckte snabbt/fort tempo på snoppens ända genom byxorna
  • Anonym (9 år)
    Äldre 16 Apr 11:46
    #11

    I stort sett alla runkar före puberteten tror jag

  • Teraby­te
    Mon 26 Aug 2019 22:03
    #12

    Nejdå ingen fara jag hadde "våta drömmar" redan som 4-5 åring på natten ja det kändes skönt i snoppen men kom inget vått. Liksom en våt dröm utan vått "bara" den bra känsslan.

    Men det är helt normalt att runka i den åldern eller tja lite tidigt är det men beror bara på när man hittar snoppen/hittar på det

    Här är mkn historia hur jag hittade på det: Jag lärde mig att runka när jag var i samma ålder som din son 7 år jag sattt på soffan "hittade snoppen" i byxorna, pillade lite på den det kändes lite kul, mamma var på väg till arbetet när mamma inte tittade pillade jag lite på snoppen. Bestämde mig att när mamma far till arbetet så pillar jag nonstop, pappa och syrran sov ännu i övre våningen. Så gick mamma till jobbet och jag pillade, hadde byxorna på men på byxorna pillade jag med handen där snoppen var och höll på en bra stund, då mitt i allt kände jag oj nu känns det att nåt kommer ut ur snoppen det knycker och rycker lite det blir tätare och tätare ryckandet till sist blir det som en jag kallar det tjock kännsla i snoppen och jag hoppar upp ur soffan som en raket och håller för snoppen för jag trodde jag skulle kissa ner men för det kändes så förbannat skönt, men jag gjorde ett feö med samma jag kände "tjock känslan" i snoppen då slutade jag att pilla på snoppen jag skulle ha bordat pilla så länge så "allt" kommer men jag lärde mig det snart ojsan vad lång text det blev.

Svar på tråden Min sjuåriga son onanerar