• Anonym (2 Far)

    Fettsugning "venusberg" kille?

    Hej! söker lite hjälp och råd jag är en kille på 23 år. Ganska lång kraftigt byggd. bredaxlad tjurnacke o "stor benstomme"  har haft en förhållande några år som tog slut ganska plötsligt. Under sambo åren har jag samlat på mig rätt mycket fetma och märktes framför allt runt lår rumpa men också självklart magen. Har kommit igång o blivit aktiv igen o redan rasat ner en bit i vikt ca 5-6kr från utgående 106kg.


    Men de jag oroat mig mycket för nu när singellivet är en faktum O de är dax o dejta lite igen så att säga. Så har jag tänkt mer o mer på hur min penis o pung parti ser ut. Har fått en fruktansvärd "som man skulle kallat de i mellanstadiet bullfitta. fast bullkuk" i detta fell. Stora delar av pungen har typ svalts av skinnet runt och förlorat flera centimeter i penis längd som är användbar så att säga.


    Vilket inte känns så snyggt eller roligt och skulle vilja återfå min normala längd och utseende igen där nere. tror träning kommer göra sitt med mycket spring och jogg men har svårt o hitta ett bra sätt att träna de partiet o försöka bränna fett där. Som vanligt har jag lite dåligt tålamod och skulle helst vilja skynda på processen då jag skäms lite för hur de ser ut idag. Och de hindrar mitt självförtroende från att skina och lusten falnar. 


    Undrar om det går att fettsuga det partiet ovanför och under eller aah runt hela penis och pung så att säga? 


    Någon som har erfarenheter av detta och vet vart man skulle kunna vända sig och kanske en eventuell kostnadsfråga? 


    Vill få bort fett bullen runt paketet. återfå min stulna penis längds centimeter och ha en mer frihängande pung. 


     


    Tacksam för alla tips och svar. MVH 

  • Svar på tråden Fettsugning "venusberg" kille?
  • Anonym (Anna)

    Som tjej skulle jag absolut vilja avråda dig! En liten bulle just där gör ju att det blir mycket lättare för tjejen att få orgasm vid vanligt in-ut-samlag, eftersom den stimulerar klitoris! Det är ju den stimulansen som gör att missionären är så himla skön jämfört med andra ställningar, och för tjejens del tror jag absolut att nån centimeter bulle på utsidan är tusen gånger mer värt än en extra centimeter kuk på insidan.

  • Anders 386

    Självklart ska du inte operera en sån sak, det enda rätta är att gå ner i vikt.

    Du går inte ner speciellt mycket i vikt av att träna - om du inte springer 1 mil fem dagar i veckan förstås...

    Du måste helt enkelt ändra dina matvanor - det finns inga genvägar.

    Du kommer säkert att få många liknande svar, det låter lite som du letar efter lösningen på fel ställe...

  • Anonym (2 Far)
    Anonym (Anna) skrev 2018-01-02 14:16:58 följande:

    Som tjej skulle jag absolut vilja avråda dig! En liten bulle just där gör ju att det blir mycket lättare för tjejen att få orgasm vid vanligt in-ut-samlag, eftersom den stimulerar klitoris! Det är ju den stimulansen som gör att missionären är så himla skön jämfört med andra ställningar, och för tjejens del tror jag absolut att nån centimeter bulle på utsidan är tusen gånger mer värt än en extra centimeter kuk på insidan.


    Jo det kan vara en fördel jag inte tänkt på innan. Har aldrig haft problem att få exet att komma men senaste året har de nästan vart "lättare" kanske kan vara en av anledningarna.  Har aldrig haft problemet att va för kort/liten i nuläget häller. men de känns väldigt konstigt för själv känslan att gå från ca 20 till 15-16 i längd. Tycker själv bullen är enorm och kan ibland orsaka obehagligt mycket svett som skaver i partierna mellan. 


     

  • xnfsm

    Eftersom att ingen svarar på din fråga så gör jag det: ja du kan fettsuga det partiet. Testa deffa några veckor och se om fettet släpper lite, funkar inte det kan du ju fettsuga om du verkligen vill.

  • Anonym (Mongo)

    Nu kan du ju inte punktmarkera för att bränna just det där speciella fettet, kroppen fungerar inte så. Håll efter dig. Nå din målvikt och se hur det ser ut innan du gör något mer drastiskt.

  • Anonym (2 Far)
    xnfsm skrev 2018-01-02 18:12:46 följande:

    Eftersom att ingen svarar på din fråga så gör jag det: ja du kan fettsuga det partiet. Testa deffa några veckor och se om fettet släpper lite, funkar inte det kan du ju fettsuga om du verkligen vill.


    Kan va ett bra tips! tack så mycket! 
  • Anonym (2 Far)
    Anonym (Mongo) skrev 2018-01-02 18:23:33 följande:

    Nu kan du ju inte punktmarkera för att bränna just det där speciella fettet, kroppen fungerar inte så. Håll efter dig. Nå din målvikt och se hur det ser ut innan du gör något mer drastiskt.


    jo absolut de är de rätta igenkligen. men kan ta väldigt lång tid innan dess är jag rädd. 
Svar på tråden Fettsugning "venusberg" kille?