• Äldre 2 Jan 23:58
    19091 visningar
    45 svar
    45
    19091

    Tjejsex, en dröm....

    Jag är ny här o de är för jag inte vet var jag ska vända mig riktigt. Men här bords det väl inte vara fel att börja. De är så att jag har en sambo och två fantastiska barn. Hus och ett fint jobb. Jag borde kånna att livet är komplett men det saknas tyvärr något, en riktig väninna. En sån man kan dela allt med. Har en dröm sedan många år jag inte kan hålla inne för mig själv mer och det är att ha en tjej mer i sängen. Dels som ?min egen? men också att leka med min sambo med. Det är smek, slick och gos från en tjej jag drömmer om och min sambo har full förståelse. Han skulle gärna se på, om vi tillät det såklart ;) Eftersom det finna barn iblandat så ska högsta respekt ske till dom, detta är mitt privatliv och min önskan och barnen ska ej bli påverkade på något vis. Jag kommer aldrig känna mig hel innnn jag får smeka en annan kvinnas kropp. Leka och gosa. Slicka och bara tumla runt i lakanen med mjuka kroppar.

    Finna det fler som känner samm längtan? Bara ventilera lite och trigga varandra här är nog för mig. Finns fler med kroppar som längtar efter mjukt och lent tjejsex?

  • Svar på tråden Tjejsex, en dröm....
  • Anonym (Yttli­gare en)
    Äldre 9 Oct 13:22
    #31
    Anonym (Mums) skrev 2018-10-09 00:53:06 följande:

    Tyvärr inte. Har du?


    Ytterst lite när jag va väldigt ung och vi inte riktigt visste hur/vad man gjorde.

    Va innan jag själv hade börjat onanera, så vet ju att det skulle bli på ett helt annat sätt nu såklart haha.
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 9 Oct 13:56
    #32
    Hannibal skrev 2018-04-18 18:07:51 följande:

    Frugan är ung och extremt vacker. Vet att hon kollar porr de nätter jag är borta på jobb. Hon bryr sig aldrig om att rensa historiken så ibland av ren nyfikenhet blir man ju sugen på att kolla hennes porrfantasier. Enbart knull-filmer med 1 man och 2 brudar, gärna analt. Vet att hon njuter när vi har analsex, frågan är om hon skulle njuta av en tjej till i sängen. Förmodligen, men det ska nog väldigt mycket till att hon vågar ta upp frågan....


    Faan vad jag skulle önska finna historiken från min tjej. Få se vad hon sökt på.. hoppas hoppas någon gång jag får se vad hon söker på själv när hon är kåt.
  • Anonym (Mums)
    Äldre 9 Oct 14:45
    #33
    Anonym (Kille) skrev 2018-10-09 13:56:31 följande:

    Faan vad jag skulle önska finna historiken från min tjej. Få se vad hon sökt på.. hoppas hoppas någon gång jag får se vad hon söker på själv när hon är kåt.


    Fråga! Jag brukar visa min man vilka filmer jag går igång på! Han säger att han inte tycker om portfilm men han blir hård så det tror jag så mycket jag vill på ????
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 9 Oct 16:48
    #34
    Anonym (Mums) skrev 2018-10-09 14:45:25 följande:

    Fråga! Jag brukar visa min man vilka filmer jag går igång på! Han säger att han inte tycker om portfilm men han blir hård så det tror jag så mycket jag vill på ????


    Vi brukar kolla porrfilm ibland, dock för sällan. Typ 1-2ggr per år.

    Min tjej säger att hon inte tycker om att kolla på två tjejer men en gång såg vi ett klipp och efteråt avslöjades hon med hur våt hon var i trosorna som på samma sätt din kille blev hård!
  • Anonym (Kvinn­a 48)
    Tue 5 Nov 2019 13:33
    #35

    Tråden är förmodligen död men provar ändå

    Har läst tråden och här finns en till, sambo med en man, barn.

    Fantiserar hela tiden om att ha sex med en kvinna. Finns det nån som fortfarande läser tråden, som är som jag ?

  • Anonym (Mums)
    Thu 7 Nov 2019 23:19
    #36
    Anonym (Kvinna 48) skrev 2019-11-05 13:33:09 följande:

    Tråden är förmodligen död men provar ändå

    Har läst tråden och här finns en till, sambo med en man, barn.

    Fantiserar hela tiden om att ha sex med en kvinna. Finns det nån som fortfarande läser tråden, som är som jag ?


    Ja vi finns kvar
  • Anonym (anony­mous)
    Fri 8 Nov 2019 00:42
    #37

    Tragiskt att bara gå omkring och drömma utan att göra något. Det finns andra garanterat andra par/singeltjejer som vill samma sak på BC. På de swingersklubbar vi varit på är det väldigt vanligt att kvinnor smeker varandra. Det är väl bara att pröva.

  • Viccan­92
    Fri 8 Nov 2019 17:33
    #38

    Jag är lite nyfiken på samma sak jag med. Tror min sambo gärna skulle vilja titta på. Dock får han inte delta för min del. Skulle bli galen om jag såg honom med en annan kvinna. 

  • Fri 8 Nov 2019 17:40
    #39

    Vi kan varmt rekommendera besök på swingersklubb, efter en liten trevande start så är hon nu helt såld....;)

    Vill man inte gå ensam så finns många tjejer och par att ta följe med

  • Anonym (Kvinn­a 48)
    Sat 9 Nov 2019 03:36
    #40

    Viccan 92

    Låter ju otroligt upphetsande

  • älskam­igmuch­o
    Sat 9 Nov 2019 04:53
    #41

    Härliga inlägg av många.... jag är 27 år och bisexuell o öppen för allt möjligt speciellt när jag möter nya spännande människor

  • Anonym (Mums)
    Wed 4 Dec 2019 23:31
    #42
    Anonym (Kvinna 48) skrev 2019-11-05 13:33:09 följande:

    Tråden är förmodligen död men provar ändå

    Har läst tråden och här finns en till, sambo med en man, barn.

    Fantiserar hela tiden om att ha sex med en kvinna. Finns det nån som fortfarande läser tråden, som är som jag ?


    Jajamensan!
  • Thu 5 Dec 2019 07:46
    #43

    Tejsex är så sexigt å så

  • Anonym (Hahah­aha)
    Thu 5 Dec 2019 13:37
    #44
    12N34K56S skrev 2019-12-05 07:46:56 följande:

    Tejsex är så sexigt å så


    Hahahahaha bättre i verklighet än på film !!!
  • älskam­igmuch­o
    Sat 7 Dec 2019 06:54
    #45

    Gud ja... klart jag vill ha sex med en kåt tjej o en kåt man som får njuta av oss....

Svar på tråden Tjejsex, en dröm....