• Dreamcatcher0709

    Hej!

    Undrar om det är någon här som har erfarenhet av en respektive som haft testikelcancer och genomgått op och cellgiftsbehandling? Idag är han fortfarande frisk från cancer fick vi besked om för ca 2 månader sen efter en uppföljning, det är några år sen op och behandling var och vi träffades efter det. Jag undrar dock nu när han börjat prata en del om barn och frågat ibland om jag är gravid när jag får mina pms cravings haha! Han "tror" att det ska kunna funka naturligt men har sagt att dom inte simmar supersnabbt. Han fick ju frysa innan behandlingen. Jag har 2 pojkar sen innan och har fått dom naturligt men efter x antal prickar på ägglossning är det fortfarande inte en skymt av någon graviditet. Jag är ju osäker på om det verkligen går naturligt eller om vi kanske behöver hjälp. Jag har googlat som en tok sista månaderna för att hitta andra i samma sits, och känner väl att jag inte riktigt fått dom svar jag söker.. jag är så vilsen i allt om det här just nu så om någon har något att dela med sig vore det guld värt ????

  • Svar på tråden Hej!
  • Anonym (H)

    Hejsan! Jag kan inget om det men ville så gärna önska er lycka till med planerna! Jätte kul! Hoppas ni snart får ett plus :) kram

Svar på tråden Hej!