• Anonym (Räven­)
    Äldre 3 Jan 14:33
    10676 visningar
    49 svar
    49
    10676

    Har separerat/sparkat ut min sambo - hon var oduglig

    Jag äger en stor lägenhet, som jag i 1.5 års tid delat med min flickvän(tänkta fru).
    Men fyra dagar innan julafton valde jag att separera och därmed kasta ut henne ur min bostad. Då hon själv inte har någon egen bostad blev hon tvungen att flytta in hos sina föräldrar.

    Anledningen till det är att jag tröttnat på henne, hon var helt oduglig. Jag arbetar heltid och hon arbetar drygt 70%. Så vi kom överens om att hon får sköta hemmasysslorna så som matlagning, städning, tvätta, bakning, handla osv.
    Hon kan inte laga mat, pastan är överkokt, köttet överkryddat eller bränt, matlådorna smakar skit. Hon har varit så kass att jag har blivit tvungen att laga maten själv senaste tiden! Städningen är också helt oengagerad, hon missar smuts och fläckar. Dessutom tog inte riktigt hand som sin hygien, jag sa åt henne att hon ska hålla sig ren och fräsch mellan benen, ansa sig som alla andra kvinnor jag haft har gjort. Men det tyckte hon inte att hon behövde göra. 
    Jag tröttnade som sagt till slut och kastade ut henne.

    Kände att jag måste skriva av mig alltså. Fan vad trött man blir.. En mer oduglig människa än henne får man fan leta efter alltså. Gött att man är singel igen.
    Någon som också kastat ut sin partner nyligen?

     
     

  • Svar på tråden Har separerat/sparkat ut min sambo - hon var oduglig
  • Anonym (Haha)
    Äldre 3 Jan 14:35
    #1

    Hahaha, funderar på o göra så med min pojkvän :)

  • Anonym (Räven­) Trådstartaren
    Äldre 3 Jan 14:51
    #2
    Anonym (Haha) skrev 2018-01-03 14:35:50 följande:

    Hahaha, funderar på o göra så med min pojkvän :)


    Så han är också en värdelös.. 
  • Anonym (ge dig)
    Äldre 3 Jan 14:54
    #3

    Så nu bor du ensam i din grotta?

  • Anonym (Räven­) Trådstartaren
    Äldre 3 Jan 14:55
    #4
    Anonym (ge dig) skrev 2018-01-03 14:54:12 följande:

    Så nu bor du ensam i din grotta?


    Det är en 4 rums lägenhet och ingen grotta, en bostadsrätt som jag ärvt.  
  • izuck
    Äldre 3 Jan 15:11
    #5

    Hahhahahahahaaa.
    Vad sa hon när du sparkade ut henne då?

  • Anonym (Eee)
    Äldre 3 Jan 15:15
    #6

    Du sparkade inte ut din partner du sparkade ut en oansvarig ovårdad tonåring? :)

    Man måste sätta gränser så dessa barnen växer upp :)!

    Nu kanske hon är mogen för att vara någons partner tack vare att du lärde henne en läxa.

  • Anonym (Saga)
    Äldre 3 Jan 15:17
    #7

    Vilken tur hon hade

  • Anonym (Räven­) Trådstartaren
    Äldre 3 Jan 15:18
    #8
    izuck skrev 2018-01-03 15:11:49 följande:

    Hahhahahahahaaa.
    Vad sa hon när du sparkade ut henne då?


    Hon frågade vart hon skulle ta vägen, jag svarade att det inte är mitt problem. Sedan frågade hon om detta var tacken för "allt hon hade gjort". Men jag gav henne 2 timmar att packa och ta med sig det lilla som var hennes. När jag sedan kom tillbaka efter några timmar så hade hon dragit. Och via en gemensam vän vet jag att hon bor hos sina föräldrar för tillfället. 
  • Anonym (Räven­) Trådstartaren
    Äldre 3 Jan 15:19
    #9
    Anonym (Eee) skrev 2018-01-03 15:15:54 följande:

    Du sparkade inte ut din partner du sparkade ut en oansvarig ovårdad tonåring? :)

    Man måste sätta gränser så dessa barnen växer upp :)!

    Nu kanske hon är mogen för att vara någons partner tack vare att du lärde henne en läxa.


    Det var som sagt flickvän jag sparkade ut. 
  • Äldre 3 Jan 15:28
    #10
    +1

    Uppenbar trolltråd.

Svar på tråden Har separerat/sparkat ut min sambo - hon var oduglig