• Äldre 4 Jan 22:13
    2223 visningar
    2 svar
    2
    2223

    Vad kan man göra med sin kille?

    Hej! Nu är det så att jag behöver lite tips av någon som är lite mer kreativ än vad jag själv är. Det är så att jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 11 månader, jag är 17 år och han har precis fyllt 18. Jag behöver lite tips på vad jag kan göra med min pojkvän. Jag har mycket problem som förstör precis allt i mitt liv. Jag har ibs så jag får mycket gaser i magen plus att jag har socialfobi och det gör att jag har svårt att träffa människor. Speciellt när jag känner att ingen tycker om mig och att alla stirrar på mig för att jag är ful osv. Jag och min pojkvän bor ungefär 1 timme ifrån varandra och det är alltid jag som kommer till honom varje helg för att jag har massa djur hemma och han är allergisk och det slutar aldrig bra när han är hemma hos mig. Det enda vi kan göra är i princip att vara inne hos honom i hans rum. Vi har dragit ut med hans kompisar men på grund av min socialfobi så blir det alltid drama om det och nuförtiden om jag ska va med hans kompisar så måste jag vara full för att jag ska klara av det. Det förstör vårat förhållande när jag inte kan vara med hans kompisar och åka runt överallt för det är allt vi typ vet att vi kan göra med varandra. Han är ju inte den roligaste att försöka hitta på nåt med för han vill aldrig ut och gå för han tycker det är jobbigt ni när de är kallt när han har sin astma och vi har inte mer pengar än studiebidraget nån av oss. Nästa vecka får han körkortet och han har en bil så kanske blir att vi bara åker runt överallt sen men det måste ju finnas nåt mer att göra. Jag behöver råd på vad man kan göra tillsammans. Och inget alltför romantiskt för han är inte romantisk av sig han är mer en "clown" så han skulle skämta bort det om jag skulle ge nåt förslag på nåt picknick i en park eller nåt sånt. Men behöver tips snälla ni!

  • Svar på tråden Vad kan man göra med sin kille?
  • Äldre 4 Jan 22:27
    #1

    Se på bio? Testa nya restauranger? Gå en kurs tillsammans? Lär er laga mat ihop? 

  • Anonym (Ia)
    Äldre 4 Jan 22:33
    #2

    Har ni något gemensamt intresse ni kan fördjupa er i och göra tillsammans.

Svar på tråden Vad kan man göra med sin kille?