• Anonym (Trådstartaren)

    Vårt barn såg mig få smisk, vad händer nu?

    Vår 2-åring sover själv i sitt rum, mellan vårt sovrum och barnets är en hall. Jag och sambon/barnets far har en relation där han disciplinerar mig när vi känner att det behövs. Ikväll nattade vi barnet och gick sedan till vårt sovrum där jag skulle få smisk. När jag ligger över hans knä och snyftar tyst i en kudde så står plötsligt 2-åringen i dörröppningen. Barnet har öppnat vår sovrumsdörr och står helt tyst och bevittnar detta. Barnets pappa hanterade det hela snyggt i min mening och ledde barnet tillbaka till dennes sovrum varpå barnet somnade inom två röda. Vad i hela friden gör vi nu?! Kan vårt barn tagit skada av att se detta? Skäms oerhört och fattar inte hur vi inte kunde låsa om oss. Det är först nyligen som barnet kunnat öppna helt stängda dörrar och brukar dessutom sova hela natten..

  • Svar på tråden Vårt barn såg mig få smisk, vad händer nu?
  • Anonym (planera?)

    Nästa gång ni vill leva ut er "lidelse", får ni kanske planera tillfällen, till tid och plats, så lillen inte får se det igen. Lillen växer och avancerer oerhört fort, och ibland får man lägga om/planera, sina gamla vanor. För barnets skull.

  • Anonym (Lugn)

    Jag mår illa när jag ser hur folk svarar. Sluta skamma andra bara för att de inte är som er. Usch, trångsynthet deluxe.

    TS jag tror inte att ert barn har tagit skada av detta. Jag skulle dock försäkra mig om att barnet inte kan råka se er igen när lusten faller på, hen förstår ju inte och kanske även pratar om händelsen på förskola eller dylikt. Det blir bara onödig stress helt enkelt. Men för den här enstaka gången skulle jag säga att ni kan sitta lugnt

  • Anonym (eh)
    Anonym (Lugn) skrev 2018-01-05 07:02:13 följande:

    Jag mår illa när jag ser hur folk svarar. Sluta skamma andra bara för att de inte är som er. Usch, trångsynthet deluxe.

    TS jag tror inte att ert barn har tagit skada av detta. Jag skulle dock försäkra mig om att barnet inte kan råka se er igen när lusten faller på, hen förstår ju inte och kanske även pratar om händelsen på förskola eller dylikt. Det blir bara onödig stress helt enkelt. Men för den här enstaka gången skulle jag säga att ni kan sitta lugnt


    Skämtar du? Barnets pappa smiska Ts medan hon grät i kudden. Wtf.

    Sök hjälp Ts och lämna idioten. Självklart tog barnet skada av att se detta.
  • Zinken

    Barnet är så pass litet så en gång är nog ingen gång, inte kommer denne att minnas detta om det är en gång och säger 2åringen något till någon så skoja bort det som en vanlig "klapp på rumpan situation", de har de flesta varit med om och inga ögonbryn kommer höjas. Tänk bara på att låsa i framtiden så det inte blir en vana, speciellt som barnet blir äldre och förstår mer.

  • fornminne

    Tänk också på att barn inte heller ska behöva HÖRA era böjelser. Särskilt inte om de inkluderar våld, som barnet kan uppfatta som skrämmande. Man får ha vilka fantasier man vill, men man får bara leva ut dem så länge det inte skadar andra.

  • LFF
    Anonym (eh) skrev 2018-01-05 07:04:51 följande:
    Skämtar du? Barnets pappa smiska Ts medan hon grät i kudden. Wtf.

    Sök hjälp Ts och lämna idioten. Självklart tog barnet skada av att se detta.
    Varför ska hon lämna någon som har samma sexuella inriktning som hon själv?
  • Anonym (H)

    Varför skulle TS lämna sin man för att de gör nåt som båda är med på? Jag lever i en likadan relation på ts där jag kan få smisk över hans knän tills tårarna sprutar.

    Men det är nåt som vi båda är med på och jag kan säga nej eller stopp när jag vill. Jag förstår om det verkar udda och knäppt men det har inget med kvinnomisshandel att göra.

    Vad gäller barnet så är jag inte säker på att han förstod vad han såg eftersom han somnade om så snabbt. Men annars måste man förklara att mamma och pappa bara leker och att det är på skoj. Men gör vad ni kan för att barnen inte någonsin ska behöva se det igen.

  • Anonym (Ljud)

    Vissa saker får man göra när barn inte är hemma. Tänk på att det hörs. Hemska ljud att ligga och lyssna på på natten.

    Denna enda gång glömmer nog barnet.

  • Anonym (Mamma)

    Stackars barn.

    Ni som skall vara barnets trygghet.

    Se till att det aldrig händer igen.

Svar på tråden Vårt barn såg mig få smisk, vad händer nu?