• Anonym (Ella)

    Få en omskuren man att njuta?

    Jag har nyss blivit tillsammans med världens härligaste kille. Han är så snäll, trevlig och rolig. Igår hade vi sex. Då såg jag att han var omskuren, inget fel med det. Men han kom inte trots att vi hade sex i över en timme vilket aldrig hänt mig förut med någon. Han lät som att han tyckte om det och så, och vi hade både oralt och vaginalt samlag. Jag bestämde mig för att fråga efteråt om jag hade gjort något fel då jag inte visste vad som hände. Han berättade då att det är vanligt att omskurna män kan bli mindre känsliga för sex, och att han aldrig kommit med någon annan och att han bara gör det efter väldigt lång tid när han tillfredsställer sig själv. Jag blev lite ledsen för jag vill ju att han ska ha det lika bra som jag.

    Hur som, idag hade vi sex igen för jag ville visa vad jag går för. Det tog ett bra tag men, han kom! Vet dock inte vad som gjorde att det gick bättre idag, men han var väldigt nöjd.

    Det jag tänkte fråga er, tjejer och killar är hur får ni eran omskurna man att komma (både oralt och vaginalt) och ni som är omskurna själva, vad fungerar på er?

  • Svar på tråden Få en omskuren man att njuta?
  • Anonym (H)

    Sambon är omskuren pga medicinska skäl och han har aldrig haft problem att komma, möjligtvis kanske att det går lite för fort Han har kommit på alla sätt vi har haft sex.

    Ett ex däremot var lite mer uthållig så han kunde ha sex i flera timmar om det var så och han var inte omskuren. Du har nog funnit en uthållig man helt enkelt

  • Anonym (alldig!)

    Aldrig 3HR du haft så fel! Den äckliga huden som samlar en massa shit, har inte med njutelsen att göra! Tvärtom! Han ursäktade sig för att han var omskuren? Nähh du skall bara vara tacksam om du slipper svamp i underlivet! För det får man aldrig från en som är omskuren! Även om jag är pufrsvensk, skulle jag vilja att alla män är omskurna! Det höjer hygienen till max! Tänk dig en förbud full av den där äckliga geggan? De är lika känsliga! Är kanske lite mera of, därför att du kanske inte skall gifta dig med honom? Men knulla vill de altid! Och ju mera man knulla utan förbud. Desto bättre! (skulle hälsa från dem som får Claudia, stup i kvarten!) däremot övergår de omskurna, alla andra sjukdomar. Upp to you!

  • Anonym (Kajsa)
    Anonym (alldig!) skrev 2018-01-05 04:24:48 följande:

    Aldrig 3HR du haft så fel! Den äckliga huden som samlar en massa shit, har inte med njutelsen att göra! Tvärtom! Han ursäktade sig för att han var omskuren? Nähh du skall bara vara tacksam om du slipper svamp i underlivet! För det får man aldrig från en som är omskuren! Även om jag är pufrsvensk, skulle jag vilja att alla män är omskurna! Det höjer hygienen till max! Tänk dig en förbud full av den där äckliga geggan? De är lika känsliga! Är kanske lite mera of, därför att du kanske inte skall gifta dig med honom? Men knulla vill de altid! Och ju mera man knulla utan förbud. Desto bättre! (skulle hälsa från dem som får Claudia, stup i kvarten!) däremot övergår de omskurna, alla andra sjukdomar. Upp to you!


    Vad dillar du on?

    Det finns olika sätt att bli omskuren på. På insidan av förhuden har man massor av känsel, stora delar av detta område tas ju bort och det påverkar känseln. Till en början är ollonet mer känsligt då det är blottlagt, men sedan kan det bli lite härdat och huden tjockare. Det gör att det kan bli svårare att komma.

    Svamp kan sätta sig även på en omskuren kille, även om det inte är lika vanligt.

    TS, när det kommer till oralsex, sug en bit ner på skaftet, öppna munnen mer och dra med läpparna utan att suga, både på skaftet och kanten av ollonet. Mycket saliv så att det är bra glid, men ganska hårt/stadigt grepp med läpparna. Vid en viss typ av omskärelse viks en del av huden ner och fästes, därför kan det vara extra känsligt.

    Vid vanligt sex kan du testa att torka av så att du inte är jättesvårt, det ger lite friktion. Samma nötande kan vara nödvändigt länge vilket kan vara fysiskt jobbigt :) Då kan en bra ställning vara liggandes på sidan där han tar dig bakifrån, hyfsat avlastande för kroppen.

    Han kan även ta dig bakifrån doggy style, då kan du testa att vinkla dina höfter för att få vinklar med lite mer friktion.

    En del av killarna jag varit med har varit omskurna, dessa har alla tagit lång tid på sig att komma.
  • Anonym (mina tankar (for what they are worth))
    Anonym (Ella) skrev 2018-01-05 04:04:40 följande:

    Jag har nyss blivit tillsammans med världens härligaste kille. Han är så snäll, trevlig och rolig. Igår hade vi sex. Då såg jag att han var omskuren, inget fel med det. Men han kom inte trots att vi hade sex i över en timme vilket aldrig hänt mig förut med någon. Han lät som att han tyckte om det och så, och vi hade både oralt och vaginalt samlag. Jag bestämde mig för att fråga efteråt om jag hade gjort något fel då jag inte visste vad som hände. Han berättade då att det är vanligt att omskurna män kan bli mindre känsliga för sex, och att han aldrig kommit med någon annan och att han bara gör det efter väldigt lång tid när han tillfredsställer sig själv. Jag blev lite ledsen för jag vill ju att han ska ha det lika bra som jag.

    Hur som, idag hade vi sex igen för jag ville visa vad jag går för. Det tog ett bra tag men, han kom! Vet dock inte vad som gjorde att det gick bättre idag, men han var väldigt nöjd.

    Det jag tänkte fråga er, tjejer och killar är hur får ni eran omskurna man att komma (både oralt och vaginalt) och ni som är omskurna själva, vad fungerar på er?


    Jag har lite kortare hud så jag liknar en omskuren . Jag är ganska seg på att komma, men när jag kommer kan det vara mycket skönt, men om segheten beror så mycket på mindre hud vet jag inte. (Har nog slarvat en del på sommaren med jeans utan kallingar o så). Sen är ju folk olika helt enkelt. En del mer känsliga från början oberoende av mängd hud osv. kanske.


    Jag tycker om varierade ställningar, Jag älskar framifrån, den så kallade missionärsställningen, men ibland kan det pirra till lite extra vid "från sidan" och bakifrån,

    Det är skönt att få ollonet o kanten o lite nedanför smekt/maserat med 2-3 fingrar, ev. lite glidmedel, inte för löst, men inte för hårt heller.


    Jag är ingen oralsexfantast, men gillar också där just att få ollonet/kanten och precis nedanför stimulerat. INTE Deep throat.

  • Anonym (mina tankar (for what they are worth))
    Anonym (Kajsa) skrev 2018-01-05 04:49:23 följande:
    Vad dillar du on?

    Det finns olika sätt att bli omskuren på. På insidan av förhuden har man massor av känsel, stora delar av detta område tas ju bort och det påverkar känseln. Till en början är ollonet mer känsligt då det är blottlagt, men sedan kan det bli lite härdat och huden tjockare. Det gör att det kan bli svårare att komma.

    Svamp kan sätta sig även på en omskuren kille, även om det inte är lika vanligt.

    TS, när det kommer till oralsex, sug en bit ner på skaftet, öppna munnen mer och dra med läpparna utan att suga, både på skaftet och kanten av ollonet. Mycket saliv så att det är bra glid, men ganska hårt/stadigt grepp med läpparna. Vid en viss typ av omskärelse viks en del av huden ner och fästes, därför kan det vara extra känsligt.

    Vid vanligt sex kan du testa att torka av så att du inte är jättesvårt, det ger lite friktion. Samma nötande kan vara nödvändigt länge vilket kan vara fysiskt jobbigt :) Då kan en bra ställning vara liggandes på sidan där han tar dig bakifrån, hyfsat avlastande för kroppen.

    Han kan även ta dig bakifrån doggy style, då kan du testa att vinkla dina höfter för att få vinklar med lite mer friktion.

    En del av killarna jag varit med har varit omskurna, dessa har alla tagit lång tid på sig att komma.
    Instämmer att det kan vara skönt med bakifrån speciellt i vissa vinklar, men gillar variation, Älskar också den så kallade "missionärsställningen" med älsklingen min.
  • Anonym (??)

    Skapa en tråd om detta?????
    Måste vara rekord i dålig fantasi.
    Gå och lägg dig efter att du gett honom en tub handkräm och en www-länk.
    Eller förresten ... räcker med krämen eftersom du verkar så tafatt ...

  • Anonym (mina tankar (for what they are worth))
    Anonym (??) skrev 2018-01-17 19:35:16 följande:

    Skapa en tråd om detta?????
    Måste vara rekord i dålig fantasi.
    Gå och lägg dig efter att du gett honom en tub handkräm och en www-länk.
    Eller förresten ... räcker med krämen eftersom du verkar så tafatt ...


    Det finns ju en del av forumet som handlar om sex -o samlevnad. O jag tyckte det var en seriös fråga som handlade om hur TS och mannen i fråga skulle känna mer njutning . Jag tycker det var ok av henne att fråga om tips. Om du inte tycker frågan var bra så är det väl bara att inte svara på den tycker jag. Visst finns det många mycket viktigare ämnen, men just i den avdelningen tyckte jag inte det var något större fel att fråga.
  • Anonym (Ella)
    Anonym (??) skrev 2018-01-17 19:35:16 följande:

    Skapa en tråd om detta?????

    Måste vara rekord i dålig fantasi.

    Gå och lägg dig efter att du gett honom en tub handkräm och en www-länk.

    Eller förresten ... räcker med krämen eftersom du verkar så tafatt ...


    Ursäkta? Rekord i dålig fantasi, visst, men har man bara haft sex med två i sitt liv och bara en av dem varit omskuren och man aldrig ens tänkt på att det kan vara mindre skönt med sex för omskurna män så tycker jag det är omtänksamt att fråga här på forumet om någon har tips (eftersom han aldrig kommit med någon och alltså inte heller vet hur man ska få honom att komma). Jag förstår verkligen inte vad du menar med ditt inlägg, jag är inte erfaren när det kommer till sex och det bryr jag mig inte om för jag försöker iallafall bli bättre tillskillnad från du som antagligen låter alla dina män runka sig till sömns för att dina privata delar är 'heliga', vilket det verkar som när du ger mig runk-tipset. What is your point?
  • Anonym (hej)

    Jag har aldrig fattat hur föräldrar som låter omskära sina söner tänker. För mig så är det lika främmande att omskära mina grabbar som det är att könssympa min dotter.

    Om det sker av medicinska skäl på personens eget initiativ så är det givetvis en annan sak.

Svar på tråden Få en omskuren man att njuta?