• Anonym (LWorld)

    I som lever i lesbiska relationer?

    Trivs ni bra med livet?

    Är det lika mycket tjafs och bråk som det kan va i heterorelationer?

    Mycket svartsjuka?

    Hur ofta har ni sex?

    Jag förstår att det är olika men hur är det för just dig?

  • Svar på tråden I som lever i lesbiska relationer?
  • Anonym (sensuellt och hett)
    Anonym (LWorld) skrev 2018-01-06 22:57:27 följande:

    Trivs ni bra med livet?

    Är det lika mycket tjafs och bråk som det kan va i heterorelationer?

    Mycket svartsjuka?

    Hur ofta har ni sex?

    Jag förstår att det är olika men hur är det för just dig?


    Att trivas med livet har inte så mycket med min relation att göra eller kärleken till min partner. Men just nu trivs jag bra även om det varierat fram och tillbaks. Vi tjafsar ovanligt lite i denna relation. Har bråkat betydligt mer i yngre år och tidigare förhållanden. Tycker inte vi är så svartsjuka även om det ibland förekommit lite ängslan men vi jobbar på det och pratar om allt.Lesbiska världen är lite mindre än det heterosexuella lite beroende på var man bor,  därför har många varit runt och varit med samma tjejer vilket kan skapa en del friktion och prövningar. Första åren hade vi nog sex flera ggr om dagen oftast men sen har det minskat. Nu efter 7 år tillsammans varierar det men kanske 2 ggr i veckan, och massor av fysisk närhet kramar och kyssar.  Sexet är experimentellt och givande. Vi har både leksaker och penetration men ibland bara lite oralsex och hångel. Både jag och min tjej har haft killar tidigare så lite präglade av heterosex men vi tycker båda att detta är det bästa sex vi haft kvalitetsmässigt:) Man är ju familjär med den kvinnliga kroppen även om partnerns är helt ny och spännande så finns det ändå mycket igenkänning och man får mycket gratis och förstår varandra mer.
Svar på tråden I som lever i lesbiska relationer?