• Anonym (Anonym)

    Myser ni nakna i soffan?

    Min man och jag myser ofta nakna tillsammans i soffan. Vi tittar på TV/Film och hoppar in under en filt nakna på helgerna. Kan tillägga att vi bara myser och har  "nästan" aldrig sex i dessa sammanhang. Finns det fler som gör lika? :) 

  • Svar på tråden Myser ni nakna i soffan?
  • taquine
    Anonym (Anonym) skrev 2018-01-06 23:04:05 följande:

    Min man och jag myser ofta nakna tillsammans i soffan. Vi tittar på TV/Film och hoppar in under en filt nakna på helgerna. Kan tillägga att vi bara myser och har  "nästan" aldrig sex i dessa sammanhang. Finns det fler som gör lika? :) 


    Är det inte kallt? Nej , jag "myser" inte naken i soffan . Där ska andra sitta och slippa våra könslukter.
    Finns sängar och andra ställen;)
    Goodness me
  • Frontline
    taquine skrev 2018-01-06 23:42:18 följande:
    Är det inte kallt? Nej , jag "myser" inte naken i soffan . Där ska andra sitta och slippa våra könslukter.
    Finns sängar och andra ställen;)
    Håller med, sen dessutom har vi 3 barn som ibland är uppe sent eller bara vaknar och kommer upp så då vill vi inte ligga där nakna även fast vi inget gör så att säga..
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (M)
    taquine skrev 2018-01-06 23:42:18 följande:
    Är det inte kallt? Nej , jag "myser" inte naken i soffan . Där ska andra sitta och slippa våra könslukter.
    Finns sängar och andra ställen;)
    Varför tror du att könslukter dröjer sig kvar så länge, folk vädrar väl emellanåt, precis som i ett sovrum? Fiser ni bara i sovrummet? Sedan kan man ju lägga en handduk eller ett lakan i soffan...
  • Anonym (tvättasig)
    taquine skrev 2018-01-06 23:42:18 följande:
    Är det inte kallt? Nej , jag "myser" inte naken i soffan . Där ska andra sitta och slippa våra könslukter.
    Finns sängar och andra ställen;)
    Du kan ju testa att tvätta dig där nere för att slippa obehaglig lukt, bara ett litet tips

    TS tycker de är lite kalt just nu så har en t shirt på mig men annars är jag hemma nudist,kläder är överskattade
Svar på tråden Myser ni nakna i soffan?