• bnfshw

    Jag vill vara en tjej

    Hej jag är 17 årig kille och jag kommer ifrån Afghanistan, Jag bor 2 år i sverige med min familj. Jag födde i fel kropp och jag e jätte trött att leva som en kille. när jag var 4 år gammal insåg jag att skulle vara en tjej. jag har lidit så mycket och mina förldarar var alltid missnöjd att jag var deras son:(

    När reste jag till sverige började prata med mina forldrar men de accepterade inte mig men efter några månader de accepterade mig. jag har gått nästan mer än 1 år till pyskolog och BUP. men problemet är att de hjälpte mig inte. jag behöver att börja hormonbehändling men pskolog och BUP alltid ställa upprepade frågor . jag skulle bara veta att finns nån organisation eller till exempel Klinik som kan hjälpa mig att få hormon ? eftersom jag har haft många gånger möter med pykolog och socialtjänst och Migrationsverket och jag har document som visar att jag är Transsexual.

  • Svar på tråden Jag vill vara en tjej
  • Anonym (Jk)

    Bättre försök nästa gång! Vill du spela en import afghan, så ta hjälp av en sådan också! Du kan inte exempelvis stava en sak rätt första gången och sedan i nästa mening stava det fel. Gör om, gör rätt!

  • Jenna Eriksdotter

    Vänta tills du är 18. Begär en könsutredning. Lev som kvinna i 6 månader. Sen kan du bli kvinna. Men jag kan intyga att det är ingen höjdare ;)

Svar på tråden Jag vill vara en tjej