• Äldre 9 Jan 01:25
    3610 visningar
    7 svar
    7
    3610

    Vet precis vad hans gjort med sina tidigare ligg, i detalj, och han har legat med så många

    Jag har ett väldigt jobbigt problem som också känns väldigt larvigt men vet inte vad jag ska göra. Det är nämligen så att jag och min pojkvän har varit tillsammans i lite med än ett år och han har legat med väldigt många tjejer innan mig. Inann vi blev tillsammans visste jag om detta med trodde inte att det var något som skullw bli ett problem i vårt förhållande.

    Det hela började med att jag var svartsjuk i början av vårt förhållande och frågade ofta ifall han hade legat med vissa personer, han har alltid varit rak och ärlig mot mig och sagt som det varit. MEN vi kom in på med specifika grejer. Tillexempel så frågade jag vad han hade gjort med en person och han berättade hela sexakten i detalj för mig, för att han ville vara ärlig, men jag ville ju egentligen inte veta allt. Han kan också säga vem som tidigare har varit bra i sängen. Vilka tjejer som haft bra bröst osv. Nu när jag vet så mycket om hans tidigare ligg förstör det så mycket. Tillexempel så har jag väldigt små bröst och är nu väldigt osäker i mig själv. Jag kan inte ha sex med honom längre för att jag får upp en bild av vad han gjort med andra som jag vet om. Jag känner hela tiden att det jag gör med honom inte längre känns speciellt för vad vi än gör så ver jag just precis vilken annan tjej som gjort samma sak med honom och det är det enda jag ser framför mig. Blir också sur när han är så ärlig mot mig... men hjälp, vad ska jag göra? Vill inte förstöra det han och jag har pga svartsjuka. // en tjej med dåligt självförtroende


    Vet precis vad han gjort med sina tidigare ligg
  • Svar på tråden Vet precis vad hans gjort med sina tidigare ligg, i detalj, och han har legat med så många
  • Anonym (F32)
    Äldre 9 Jan 01:31
    #1

    Du behöver inte ha dåligt självförtroende! Helt ärligt så tror jag att han vill att du ska bli svartsjuk. Antingen låter det som skryt (och kanske inte helt sant) eller att han vill att du ska bli svartsjuk. Känner så många som vill göra sina partner svartsjuka för att få uppmärksamhet/känna sig önskade. Säg åt honom! JAG VILL INTE VETA! Det är inte relevant i erat förhållande hur många eller få han har legat med. Börja berätta inseglat allt du gjort så ska du se att han blir tyst. Bre på! Stå på dig! Sätt honom på plats ;)

  • Äldre 9 Jan 01:38
    #2

    Det är fullt möjligt att det är så också! Men känns inte riktigt som honom, tror mer att han bara är för ärlig och inte förstår att det sårar mig. Har prövat att ge igen och berättat liknade tillbaka vid något tillfälle men han tar inte år sig på samma sätt utan tänker mer ?spelar ingen roll för att vi är tillsammans nu? som jag önskar att jag kunde tänka... nu vet jag redan alldeles för mycket och det hindrar mig ifrån så mycket, vill verkligen kunna ha sex och mysa med honom utan alla dessa tankar :( Ska ta ditt råd och säga åt honom på skarpen om att jag verkligen inte vill veta något!! :)

  • Anonym (Kille 32)
    Äldre 9 Jan 02:05
    #3
    +1

    Jag vet exakt hur du känner dig. Men i mitt förhållande så är det tvärtom, min flickvän har legat runt massor. Hennes antal är runt 40 och hon är 30 år. Jag har bara legat med 4 tjejer.

    En sak som jag har lärt mig det är att man ska inte fråga om man inte vill veta. Jag frågade henne en gång om vad hon hade gjort med den där killen, låt oss säga att han heter Johan, eftesom jag vet vem det är. Eftersom hon inte ville ljuga så berättade hon allt för mig. Och det gjorde ju inte saken bättre för mig. Ibland gör människor saker med andra som man inte skulle göra när man är ni ett förhållande. Din kille kanske så nöjd med dig att han inte bryr sig om du har mindre bröst. Du har mycket annat som är så mycket bättre än de där andra tjejerna. Precis som det är för mig fast tvärtom. Vissa av min tjejs ex var riktigt muskulösa badboys, raka motsatsen till mig. Men ändå så har hon valt att vara ihop med mig i snart två år. Om man blir förälskad i någon så förändras hela ens väsen. Man blir inte samma person då som innan. Om din kille älskar dig, tar hand om dig och verkligen ger allt till dig just nu, då tycker jag att du ska strunta i hans historia även om det är svårt. Välj att tro på att du är den bästa han haft. Och sluta fråga om det förflutna. Lycka till

  • Anonym (vidri­gt)
    Äldre 9 Jan 02:09
    #4

    Hade det så med en dejt också. Det blev liksom en sport att avslöja detaljerade sexupplevelser för honom som gjorde att jag också gjorde det. Blev destruktivt och jag började äcklas av att veta så jag tappade respekten och slutade dejta honom, Numera har jag fattat att jag äcklas av killar som ligger runt och som  lägger allt sitt fokus på sex och nya tjejer, tycker de känns väldigt ointelligent och onaturligt. Jag vill alltid veta hur många tidigare seriösa förhållanden de haft och dejtar bara killar som haft minst ett 2 årigt och helst flera.Vill ha en känslomässigt och sexuellt erfaren kille och det blir man inte på one night stands!

    Förstår hur du känner och att det är vidrigt att veta så i detalj om du dessutom känner tjejerna också. Hade tänkt att han pratade likadant om mig sen efter vi gjort slut. Att hon minsann hade små bröst och för liten rumpa eller si och så trång eller kass på att suga..irrrk..

    Ställ ultimatum och eller gör helst slut innan du tappar självförtroendet och han dumpar dig...

  • Anonym (C)
    Äldre 9 Jan 02:20
    #5

    R?

  • Äldre 9 Jan 08:51
    #6

    För det första. Bröst är en smaksak, stora, små, mittemellan.. Vissa, som jag, bryr mig inte om storleken alls.

    Utöver det behöver du säga detta till honom. Dvs om du frågar, vill du bara veta allmänt (ja/nej). Alt sluta fråga

  • Äldre 9 Jan 09:17
    #7
    +1

    Förstår att det blev träligt för dig, men han har ju bara svarat dig.

    Verkar ganska korkat att be om att få veta om man egentligen inte vill.

    Du kan inte skylla din situation på honom.

    Bara att sluta fråga, släppa hans förflutna och koncentrera dig på nuet. Om han inte tyckte om dig som du är, så hade det redan varit över..

    Lycka till!

Svar på tråden Vet precis vad hans gjort med sina tidigare ligg, i detalj, och han har legat med så många