• jackieluckie

    Tips på graviddagbok

    Halloj!

    Jag är gravid, vecka 11+1 idag. Jag skulle vilja ha en sån bok som jag och min sambo ska fylla i tankar och hur vi mår vecka för vecka varvat med lite fakta. Hittar inte så stort utbud och på internet finns bara framsidan av boken med på bild och inte hur den set ut i. Så de är svårt att välja.

    Är det någon som vet en rolig sån bok så kom gärna med tips! Tack

  • Svar på tråden Tips på graviddagbok
  • Moorii
    jackieluckie skrev 2018-01-09 05:20:48 följande:

    Halloj!

    Jag är gravid, vecka 11+1 idag. Jag skulle vilja ha en sån bok som jag och min sambo ska fylla i tankar och hur vi mår vecka för vecka varvat med lite fakta. Hittar inte så stort utbud och på internet finns bara framsidan av boken med på bild och inte hur den set ut i. Så de är svårt att välja.

    Är det någon som vet en rolig sån bok så kom gärna med tips! Tack


    Om det är den med grön framsida du menar så har jag den, tycker den är bra med mycket utrymme för att skriva ner allt som händer under graviditeten. Tror inte det finns så många andra alternativ tyvärr, men tycker denna bok är helt klart värd ditt pris. Det finns både info om varje vecka och plats att skriva om hur man mår just den veckan osv. Sedan extra utrymme att skriva mellan varje trimester.
Svar på tråden Tips på graviddagbok