• 123kon­stigtj­ej
    Äldre 9 Jan 16:04
    2116 visningar
    2 svar
    2
    2116

    Bästa shopping staden i Usa?

    Hej! Jag planerar en shopping resa till Usa. Jag har länge vart inne på Los angeles och velat åka dit i flera år, men nu när jag googlat runt lite så står det mycket om att New York är bättre.
       Det känns ju lite trist eftersom att jag velat åka till Los angeles hur länge som helst och dessutom känns det som att alla åker till New York och det vore ju lite roligare att åka dit inte lika många svenskar har varit, men samtidigt vill jag ju ha den bästa shoppingen.
       Vart tycker ni jag borde åka? Jag har sådan beslut ångest. Tipsa jättegärnaSkrattande

  • Svar på tråden Bästa shopping staden i Usa?
  • Äldre 9 Jan 16:14
    #1

    Planerar du att åka till USA ska du inte åka till New York.
    New York är extremt europeiskt till sättet och helt annorlunda resten av landet.

    Shopping finns precis överallt så det spelar ingen roll var du åker egentligen så frågan är ju vad du vill göra utöver att shoppa.

  • Äldre 9 Jan 16:17
    #2
    +1

    Och ja, en sak till. Det är inte förrän när dollarn står i under 7 som det märks av på priser på kläder och elektronik. Innan dess så lönar det sig inte alls att åka över för att bara handla. Då är det mycket bättre att beställa grejerna över nätet.

    Satsa på upplevelser istället säger jag  

Svar på tråden Bästa shopping staden i Usa?