• Aysmah98

    Mamma är otrogen

    Okej, jag ska börja allt från början. Min mamma har varit tillsammans med en man i ca 10 år. Jag gillar inte alls denna man. Han städar aldrig, jag tar hand om hans barn mer än han (de är små), han klagar o bråkar hela tiden. Allmänt lat alltså. Det blev mer o mer med åren och det har slutat med att jag är så jävla trött på honom och har nästan blivit sambo med min kille även fast han bor 1 timme bort ifrån min skola endast pga mammas sambo. Vi flyttade till ett nytt ställe och min mamma och min låtsaspappa började bråka mer och mer. Hon och jag har en väldigt bra relation så jag märkte att hon började prata mer om en specifik man. Från början tänkte jag att de endast var vänner. Hon började sedan berätta att han brukar komma över i smyg utan att hans fru Elr min mammas sambo vet nått. Även att han skickar fina meddelanden till henne. Idag så loggade jag in på Facebook och hon hade ej loggat ut. Såklart snokade jag lite, men ångrar de som fan nu då jag fick veta att de två haft sex flera gånger och skickar nakenbilder till varandra.

    Jag förstår helt varför hon gör som hon gör (säger inte alls att det är ok för otrohet är aldrig ok). Men min mamma sambo ger henne ingen uppmärksamhet eller uppskattning och de bråkar hela tiden. Även fast jag hatar min låtsaspappa mår jag sjukt dåligt över att hon gör så. För otrohet är de vidrigaste jag vet. Är det ok om jag pratar med min pojkvän om detta eller kommer han få helt fel intryck av henne då? Vill ju såklart inte att han ska tycka att hon är dålig på nått sätt, men det känns sjukt jobbigt att veta detta. Ångrar som fan nu att jag ens kollade hennes chatt med han, så ni behöver ej kommentera detta då jag redan vet. Men hur kan jag sluta tänka på de? Jag har panik nu över att någon ska få veta och att det ska spridas rykten. Mår jätte dåligt:((

    Förlåt för rörigt inlägg, hoppas det går att förstå ändå.

  • Svar på tråden Mamma är otrogen
Svar på tråden Mamma är otrogen