Forum Sex & graviditet - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Gravid med p stav?!?

Tis 9 jan 2018 18:42 Läst 1328 gånger Totalt 3 svar
    Tis 9 jan 2018 18:42

Hej!

Jag undrar lite hur det funkar med att bli gravid när man har pstav?

Har på den senaste veckan/veckorna haft mensliknande besvär. Kommer och går men mest på morgonen eller efter orgasm. Ömma bröst osv. Tog ett graviditets test som visar negativt?

I hopp om att någon svarar ????

• Anonym (M)
    Visa endast
    Tis 9 jan 2018 18:46 #1
    Ffeliiciia skrev 2018-01-09 18:42:41 följande:

Hej!

Jag undrar lite hur det funkar med att bli gravid när man har pstav?

Har på den senaste veckan/veckorna haft mensliknande besvär. Kommer och går men mest på morgonen eller efter orgasm. Ömma bröst osv. Tog ett graviditets test som visar negativt?

I hopp om att någon svarar ????

Behöver ju inte vara graviditet för det. Drygt ett halvår efter att jag satt in staven fick jag liknande symtom i några dagar, samt molvärk vid livmodern. Fick därefter mens, en väldigt liten och kortvarig sådan. Så det var symtom på mens helt enkelt. Eller, kallas väl egentligen genombrottsblödning då.
  • Tis 9 jan 2018 18:59 #2

Jag bytade min p stav för 5månader sedan så har sammanlagt haft den i 3,5år utan att vara med om något liknande?

• Anonym (M)
    Visa endast
    Tis 9 jan 2018 19:08 #3
    Feliciakkk skrev 2018-01-09 18:59:55 följande:

Jag bytade min p stav för 5månader sedan så har sammanlagt haft den i 3,5år utan att vara med om något liknande?

Sådana saker är inte alltid nödvändigtvis likadant hela tiden. Det är saker som kan förändras.

SE VÅRA MEST POPULÄRA KLIPP JUST NU

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll