• Anonym (Man)
    Äldre 9 Jan 18:45
    26763 visningar
    20 svar
    20
    26763

    Bästa sexleksaken för män

    Hej!

    Ös på med info om vilken som är den bästa sexleksaken för män. Gärna en motivering. Är det ett runkägg eller prostatastimulator som får flest röster?

    Vart får man bäst valuta för antalet spenderade kronor?

  • Svar på tråden Bästa sexleksaken för män
  • Anonym (U2)
    Äldre 9 Jan 19:06
    #2

    Känner inte för att pussa, krama och smeka sexleksaker, det ger mig inget.
    En riktig kvinna är bästa "sexleksaken".

  • Anonym (frank­)
    Äldre 10 Jan 02:53
    #3

    Horor helt klart. Varför nöja sig med en gummifitta när man kan hyra en riktig? :)

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 10 Jan 06:54
    #5

    Har några olika sorters leksaker för killar, och favoriten är en rejäl dong fäst på en straponsele.

    Riktigt skönt att ligga och få ta emot, en helt annorlunda upplevelse.

  • Äldre 11 Jan 05:00
    #6

    Vibrerande saker mot kanten under ollonet eller längs sidorna på penisen. De flesta varianter av klitorisstimuleringssaker fungerar även på en penis så har jag märkt.

    Gillar verkligen också lite mer moderna lösvaginor t ex Tenga Cup och liknande. Väldigt skön känsla att tränga in i den.

    Annars något analt för att stimulera prostatan också. Det ger mer intensiva orgasmer men kräver lite mer pyssel och mera tid för avslappning m m.

  • Anonym (Kille­25)
    Äldre 1 Feb 06:48
    #8

    Vill man få dem bästa orgasmerna är det prostatastimulans man ska ha. Tex en rudeboy ;)

  • Äldre 25 Mar 18:26
    #10
    Pionjär skrev 2018-03-19 11:31:10 följande:
    Denna kommer han att gilla :) Fan det gör nog jag också haha
    www.vuxentoys.se/realdoll/
    If it's worth doing, it's worth over doing! Skrattande
  • Anonym (12)
    Äldre 25 Mar 20:40
    #11

    Jag har ett bäcken som jag kan ta henne både fram och bak. Perfekt!
    och har en uppblåsbar tjej jag sover med ibland.

  • Anonym (Bam Huge)
    Äldre 26 Mar 12:54
    #11

    Jag har ett flertal stora dildos med sugpropp som jag leker med ibland. Den största är typ 32 cm lång och 7 cm i diameter, svart. Krävs lite bearbetning innan den känns bekväm...men efter ett tag så är det helt underbart att rida den i hela sin längd. Orgasmen blir otroligt kraftig kan jag tala om.

  • Anonym (Synfe­l)
    Äldre 26 Mar 13:00
    #12
    +2
    Pionjär skrev 2018-03-19 11:31:10 följande:

    Denna kommer han att gilla :) Fan det gör nog jag också haha
    www.vuxentoys.se/realdoll/


    Varför har hon glasögon?

    Om jag ska betala för en docka, så ska hon inte ha synfel.
  • Äldre 26 Mar 22:08
    #14
    Anonym (Bam Huge) skrev 2018-03-26 12:54:03 följande:
    Jag har ett flertal stora dildos med sugpropp som jag leker med ibland. Den största är typ 32 cm lång och 7 cm i diameter, svart. Krävs lite bearbetning innan den känns bekväm...men efter ett tag så är det helt underbart att rida den i hela sin längd. Orgasmen blir otroligt kraftig kan jag tala om.
    Fullvuxen som en Skogaholms limpa! {#emotions_dlg.djavulsk} 😁
  • Äldre 27 Mar 09:45
    #15

    En "Magic Wand" är nog nåt av det bästa jag testat. Ger en lite annorlunda och ofta starkare orgasm än vid vanlig framåtillbakastimulans av kuken.

  • Anonym (Vågar­)
    Äldre 18 Apr 19:57
    #16

    Cobra Libre, tror jag den heter, är en vibrator för män som jag har. Massera ollonet först med Stroke 29 så länge klarar och står uf utan att komma och avsluta sedan med vibratorn. Vansinnigt skönt.

    Försök tänka på hur tjejer onanerar och försök härma efter.

  • Anonym (Waw)
    Äldre 26 Apr 21:30
    #17

    Nån som testat autoblow 2?

  • Anonym (Kille­25)
    Äldre 18 Sep 23:46
    #18
    Anonym (Bam Huge) skrev 2018-03-26 12:54:03 följande:

    Jag har ett flertal stora dildos med sugpropp som jag leker med ibland. Den största är typ 32 cm lång och 7 cm i diameter, svart. Krävs lite bearbetning innan den känns bekväm...men efter ett tag så är det helt underbart att rida den i hela sin längd. Orgasmen blir otroligt kraftig kan jag tala om.


    Hur lyckas man få in en dildo på 32 cm i rumpan? Grovleken kan man ju ändå förstå, det är ju uppvärmning som krävs. Men så lång?
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 17 Dec 17:25
    #20
    Anonym (Anonym) skrev 2018-12-17 16:06:19 följande:

    Fleshlight absolut, och gärna den som är genomskinlig. Även min fru blir sjukt kåt av att se mig använda den: www.bedfun.se/product/fleshlight-flight-aviator


    En sådan har jag funderat på, du rekommenderar den alltså? Är de lättsamma att rengöra?
    Anonym (Vågar) skrev 2018-04-18 19:57:41 följande:

    Cobra Libre, tror jag den heter, är en vibrator för män som jag har. Massera ollonet först med Stroke 29 så länge klarar och står uf utan att komma och avsluta sedan med vibratorn. Vansinnigt skönt.

    Försök tänka på hur tjejer onanerar och försök härma efter.


    Jag brukar låna tjejens vibrator, vanlig slät, och vibrera undersidan av kuken, tänker precis som du skriver, att det är precis som tjejer använder den mot klittan. Ollonet och klittan är ju typ samma men klittan kanske är mera koncentrerad punkt, kanske även mer känslig.
  • Äldre 17 Dec 19:05
    #20

    Prostatamassage helt klart, inte min nuvarande eller någon tidigare har varit missnöjd med lite prostatabehandling. Sen kanske det räcker med ett finger för vissa och betydligt större för andra. Men runkägg är överskattat om det finns en kvinna med i bilden.

Svar på tråden Bästa sexleksaken för män