• Anonym (hej)
    Äldre 10 Jan 21:31
    15658 visningar
    39 svar
    +2
    39
    15658

    Helrakat vs orakat

    Min fru är orakad och jag älskar det. Jag tycker att det är mer kvinnligt och upplever det som att kvinnor som är orakade blir mycket våtare när de blir upphetsade. Är det någon som har noterat samma sak eller har jag fått det hela om bakfoten?

  • Anonym (hej)
    Äldre 11 Jan 17:01
    #16
    Pretorian IV skrev 2018-01-11 10:30:05 följande:
    Hur skulle det hänga ihop???

    Har inte noterat något sådant själv heller.
    Jag har ingen aning, det var därför jag frågade.

    Jag förstår att det kan ha med mig och de kvinnor som jag har träffat att göra. Det är fullt möjligt att de kvinnor som har varit lite mer kvinnliga har fungerat bättre ihop med mig.
  • Anonym (hej)
    Äldre 11 Jan 17:32
    #23
    Anonym (Brassen) skrev 2018-01-11 17:18:22 följande:
    Skulle sekretet komma ur hårstråna då eller???
    Jag trodde att det framgick av mitt inlägg att jag inte var säker på vad det beror på. Det är möjligt att håret ser till att till att den fuktighet som finns stannar kvar bättre.
  • Anonym (hej)
    Äldre 11 Jan 17:58
    #29
    Anonym (Brassen) skrev 2018-01-11 17:40:11 följande:
    Det är nog ingen skillnad om man är lurvig eller rakad. Sekretet kommer inifrån och håret är på utsidan bredvid. Möjligtvis om håret ligger över ingången men då kommer man ju samtidigt inte åt=)
    Jag säger inte att det är skillnad, jag säger att jag har upplevet det som en skillnad. Om förklaringen är att kvinnor som har varit orakade (med allt vad det brukar innebära i övrigt) har tänt mer på mig så har jag inga problem med att köpa det.

    Jag behöver dock ingen lektion i kvinnlig anatomi. Jag är ingen rådnande 12-åring på studiebesök hos en barnmorska.
Svar på tråden Helrakat vs orakat