• nypan78

    Veckoindikator 2-3 i v 6+6?

    Hej på er!
    Jag testade positivt den 26:e december och har tagit testat igen med Clearblues digitala gravtest igen den 3:e januari (fick då grav 2-3) och nu på morgonen 9:e januari samma resultat igen dvs grav 2-3. Är mycket orolig att detta kan tyda på missfall som kommer...har varit med om ett missfall för några år sedan då kom det fram på ett tidigt vul att det hade dött jättetidigt, man kunde bara ana fostret så litet var det. En vecka senare dvs i v8-9 började jag blöda och kroppen stötte bort det. Är så orolig att detta kommer hända nu igen. 
    Någon som har varit med om fel veckoindikation med CB på liknande sätt?

  • Svar på tråden Veckoindikator 2-3 i v 6+6?
  • LovisaM

    Har själv varit med om att det inte ändras just på dagen för en ny vecka det kan ha diffat tre dagar.

    Men även att det inte har ändrats och sen blivit missfall. Får vänta och se även om det kan vara jobbigt.

    Lycka till!

  • nypan78

    Misstänker nu att det är missfall på g. Fick en ljusrosa blödning vid lunch idag och det sticker (ensidigt) då och då. Får se om det kommer igång eller inte. Tror att det r kört och redan gråtit wn skvätt ????

  • InaLo

    I min förra graviditet så fick jag +3 på BMI+2 sedan tog jag ett till test på 7+2 och då stod det 2-3 veckor. Jag fick ju panik och trode jag skulle få MF men jag fick en frisk flicka.

    Dena gångna fick jag 2-3 veckor på bim +2 och valde inte att teste mera med veckoindikator.

Svar på tråden Veckoindikator 2-3 i v 6+6?