• JkpOve

    Jag blir snart tokig, får så sällan ligga

    Ursäkta men jag behöver skriva av mig.

    Kortfattat beskrivet är det så enkelt att min fru inte vill ha sex, jag har tagit upp det vid flertal tillfällen. Det blir inte bättre av att diskutera problemet.
    Hon är nöjd med de få gånger vi gör det och jag blir arg och sur av att aldrig få komma till.

    När vi väl har sex njuter hon och kommer alltid och oftast rejält.

    Vad ska jag göra, börjar bli tråkigt att ha sex med mig själv hela tiden.
    Ove

  • Svar på tråden Jag blir snart tokig, får så sällan ligga
  • qwerty69

    Du måste trigga hennes jaktinstinkt, nu är du alldeles för lättfångad. Vilken kille tycker det är sexigt med en brud som försöker tjata sig till sex? Precis, ingen.

    Så här gör du: sluta att va "på", håll dig fräsch och snygg (hon ska nästan börja undra om du har någon annan), köp en fleshlight eller liknade och runka av dig i smyg så du får den rätta "nöjd och belåten"-utstrålningen, var en gentleman och lyssna på henne och rätt som vad det är kommer hon att kasta sig över dig när du minst anar det

  • Anonym (mm)

    Jag vet inte men tror också du ska sluta vara på. Var lite cool ett tag och se vad som händer. Du får väl hålla dig och inte visa lika mycket intresse. Men det kan vara risky också. Det beror ju på. Hon kanske inte vill ha mer och kommer kanske inte bli så ledsen av det och då kommer du bli ännu mer frustrerad. 

  • JkpOve

    Tjatar aldrig, det straffar sig direkt.
    Diskussionerna sker max en gång per termin.
    Jag tigger verkligen inte efter sex, visar jag att jag vill, och hon visar nej då ger jag upp direkt.
    Hatar att bli avvisad gång efter gång.

    Har testat att inte gå längre än att mysa, och hon tar nästan aldrig initiativ att gå vidare. Då tar det månader innan vi gör det.

  • Anonym (mm)
    JkpOve skrev 2018-01-10 23:17:35 följande:

    Tjatar aldrig, det straffar sig direkt.
    Diskussionerna sker max en gång per termin.
    Jag tigger verkligen inte efter sex, visar jag att jag vill, och hon visar nej då ger jag upp direkt.
    Hatar att bli avvisad gång efter gång.

    Har testat att inte gå längre än att mysa, och hon tar nästan aldrig initiativ att gå vidare. Då tar det månader innan vi gör det.


    Låter som mitt ex. vi var dock inte gifta som tur är. 
    Om hon har ändrat beteende kan du ju påtala hur mycket mer intresserad hon var förr, och vad ni kan göra så att hon blir sitt gamla jag igen? 
  • Anonym (Fejk)

    Jag tror att hon fejkar orgasm när ni har sex bara för att hon vill att sexet ska ta slut så fort som möjligt. De flesta kvinnor fejkar orgasm

Svar på tråden Jag blir snart tokig, får så sällan ligga