• Anonym (udda)

    Varför kommer han när jag gör såhär?

    Det här är en ganska fånig fråga kanske men det här är lite udda. Jag har märkt att när jag och min fästman har sex, och jag är överst och istället för att stå på knä så står jag på huk på fötterna, då kommer han efter bara några sekunder. Oavsett om vi hållt på ett tag innan eller om jag gör så tidigt. Han har inga problem med att komma för snabbt annars i andra ställningar.

    Jag har testat detta många gånger och det blir så varje gång. Så vill jag att han skall komma så sätter jag mig så och vill jag att han skall hålla ut ett tag till så undviker jag det.

    Vad är det som händer för honom när jag sitter så?

  • Svar på tråden Varför kommer han när jag gör såhär?
  • dragonfly123

    Uppenbarligen blir det väldigt skönt för honom när du gör så? Alternativt det i en kombination med att han kanske tänder på det.


    Frågan är varför du inte frågar honom?

  • Anonym (Instämmer)
    Anonym (udda) skrev 2018-01-11 16:59:44 följande:

    Det här är en ganska fånig fråga kanske men det här är lite udda. Jag har märkt att när jag och min fästman har sex, och jag är överst och istället för att stå på knä så står jag på huk på fötterna, då kommer han efter bara några sekunder. Oavsett om vi hållt på ett tag innan eller om jag gör så tidigt. Han har inga problem med att komma för snabbt annars i andra ställningar.

    Jag har testat detta många gånger och det blir så varje gång. Så vill jag att han skall komma så sätter jag mig så och vill jag att han skall hålla ut ett tag till så undviker jag det.

    Vad är det som händer för honom när jag sitter så?


    Det är så för mig också. Rider hon mig på huk kommer jag snabbt. Så väldigt upphetsande att se plus att vinkeln blir perfekt på något sätt.
  • Anonym (Sambokillen)

    Låter inte alls konstigt.. tycker själv det är mycket skönare när min sambo sitter på huk än på knä.. Dels blir musen lite tightare men framför allt blir det en lite annan vinkel som gör det vääääldigt skönt!

  • Anonym (A)
    Anonym (Sambokillen) skrev 2018-01-27 17:06:38 följande:
    Låter inte alls konstigt.. tycker själv det är mycket skönare när min sambo sitter på huk än på knä.. Dels blir musen lite tightare men framför allt blir det en lite annan vinkel som gör det vääääldigt skönt!
    Så är det
Svar på tråden Varför kommer han när jag gör såhär?