• Anzil

    Sökte mig till en språk kurs - Kostade mer än vad de sa till mig att det skulle kosta

    Jag vände mig till en språk kurs, och valde nybörjar stadiet. Under samtalets gång så sa de ett pris som var billigt. Men nu när jag fått faktura, så kostar det ju mer än vad de sa till mig att det skulle kosta.


     


    Detta är lite dyrt, men jag kan inte heller tacka emot det. Eftersom det står att man ändå kommer betala en administrativa avgift, då känns det som om det ändå är onödigt om jag tackar nej.


    Jag är lite besviken, och undrar om man verkligen kan göra såhär?

    Har ni varit med om något liknade, vad gjorde ni då?

  • Svar på tråden Sökte mig till en språk kurs - Kostade mer än vad de sa till mig att det skulle kosta
  • Kanttant
    Anzil skrev 2018-01-13 07:41:55 följande:

    Jag vände mig till en språk kurs, och valde nybörjar stadiet. Under samtalets gång så sa de ett pris som var billigt. Men nu när jag fått faktura, så kostar det ju mer än vad de sa till mig att det skulle kosta.

     

    Detta är lite dyrt, men jag kan inte heller tacka emot det. Eftersom det står att man ändå kommer betala en administrativa avgift, då känns det som om det ändå är onödigt om jag tackar nej.

    Jag är lite besviken, och undrar om man verkligen kan göra såhär?

    Har ni varit med om något liknade, vad gjorde ni då?


    Vad är det för kurs? Har du en länk eller namn på företaget?
Svar på tråden Sökte mig till en språk kurs - Kostade mer än vad de sa till mig att det skulle kosta