• Lola22

    Är min sambo kär i sitt EX?!

    Hej alla fina,behöver lite råd...jag har en stark inuiten om att min sambo fortf är kär i sitt ex.

    Vi har varit tillsammans i ett år och sedan jag började träffa min partner har jag haft samma känsla. I början kändes det som att omedvetet ville att jag skulle vara henne. (Jag hade redan kollat upp vem hon va på sociala medier). T ex kunde han säga: Du borde köpa sånna skor (hon har sådana), har du gröna ögon? (Hon har gröna ögon) jag tkr det är fint med tjejer som klär sig i svart) hon klär sig enbart i svart osv. Han nämde aldrig något om henne fram tills vi hade vårt första bråk och vi började prata om vårt förflutna och då berättade han att hon var pschyko osv. Sedan har det kommit fram att det var hon som inte ville ha ngt seriös och några veckor efter började vi ses.

    Jag vet att detta är fel men jag har några ggr läst hans historik och sett att han söker upp henne på sociala medier typ några ggr i månaden.

    Vad ska jag göra? Känner mig trygg med han men får klumpar i magen när jag tänker på att han faktiskt egentligen vill va med henne. Vad tror ni? Hjälp mig snälla

Svar på tråden Är min sambo kär i sitt EX?!