• Anonym (.hhhh)

    Han säger att han ska hitta någon annan att ha sex med

    Jag har en kille som jämt gnäller och hackar på mig. Han tycker att han inte får tillräckligt med sex. Han blir otålig för att jag t ex inte är så sugen på sex under mensen. För övrigt så är det sällan jag nekar honom sex. Trots att jag har diverse sjukdomar som gör min ork begränsad.

    Han säger att jag är den sämsta sexpartnern. Att han måste skaffa sig en älskarinna för att han anser att han inte får tillräckligt med sex. Därtill vill han resa till stockholm och sova över utan att berätta vad han ska göra. 

    Denna tråd ligger i känsliga rummet. Kränkande inlägg kommer att anmälas.

  • Svar på tråden Han säger att han ska hitta någon annan att ha sex med
  • Anonym (oa)

    Vad ger han dig som ingen annan kan ge dig?
    Hur skulle ditt liv se ut utan honom? Bättre? Sämre?

  • Anonym (dumpa)

    Men låt honom göra det då och så hittar du en partner som älskar dig och inte bara har dig att tömma i! 

  • Anonym (Lämna)

    Åh fy lämna honom. Han är inte värd dig. Vem säger så som han gör. Fy!

  • Anonym (Yup)
    Anonym (dumpa) skrev 2018-01-15 13:38:35 följande:

    Men låt honom göra det då och så hittar du en partner som älskar dig och inte bara har dig att tömma i! 


    Exakt, håller fullständigt med dig!

    Vill du vara tillsammans med en sån idiot till kille? Ha lite respekt för dig själv och gör dig av med aset och hitta nån som uppskattar och älskar dig för allt du är!
  • Anonym (Tess)

    Ni är ju uppenbarligen inte sexuellt kompatibla. Då går inte sexet, punkt slut.

  • Maria 434

    Vad ska du med honom till? Han är ju uppenbarligen inte ett dugg trevlig eller nåt att ha som pojkvän.

    Hälsa honom att han kan dra över vem han vill i fortsättningen, du kommer inte vara där längre.

  • Anonym (Petra)

    Och du är tillsammans med honom för att...?

  • Anonym (.hhhh)

    Jag var på väg att ge honom oralsex, men jag tyckte att det luktade illa o honom där nere. Han hade visserligen duschat 1-2 timmar tidigare, men det luktade ändå. Han blev enbart sur och vägrade förstå mig. Ska man ge oralsex så är hygien det viktigaste för dom flesta. Vill dock inte såra honom.

    Detta resulterade i att han inte ville ha sex. Han tjatar om sex och när jag väl vill ge honom det så surar han och vill inte.

Svar på tråden Han säger att han ska hitta någon annan att ha sex med