• Lindinii

    Bebis?!?

    Hoppas enligt att det ligger en liten kantat i magen nu. Men 6 dagar kvar till min mens.

    För 11 dagar sen så hade vi sex å 8 dagarsen så kände jag en bubblande i livmodern. Nästan litet pirr typ. Men tänkte inte mer på det!

    Sen i 2 dagar nu har jag mått illa å haft ont i huvudet. Å livmodern är spänd som den inte brukar vara. Molnig värk har jag till å från sen 6 dagar.

    När jag dricker kaffe så mår jag lite illa men inte varje gång. En kopp om dagen dricker jag men ibland kan de bli 2.

    Tar även temp gjort under 2 månader å nu under en vecka ligger de mycket högre än va

    Det brukar. Normalt ligger jag på 36.2 -36.4 ungefär. Men nu så ligger jag 36.5 -36.7.

    Idag så är jag väldigt hängig, svettas å fryser. Lite lite snorig.

    Men blir ju lite nojig om de bara är infektion jag har i kroppen eller om det nu verkligen är en liten bebis. Som jag verkligen hoppas att det är.

    Hur kände ni tidiga symptomer?

  • Svar på tråden Bebis?!?
  • gröna L

    Typ alla symtom man kan ha kan tyda på graviditet. Eller på nåt annat. Bara ett test kan svara!

    Själv mådde jag illa och hade ömma bröst första månaden vi försökte bli gravida. Men mensen kom precis när den skulle. Andra månaden kände jag väl inte just nånting, men då var jag gravid!

  • Zemlan99
    Lindinii skrev 2018-01-16 12:16:05 följande:

    Hoppas enligt att det ligger en liten kantat i magen nu. Men 6 dagar kvar till min mens.

    För 11 dagar sen så hade vi sex å 8 dagarsen så kände jag en bubblande i livmodern. Nästan litet pirr typ. Men tänkte inte mer på det!

    Sen i 2 dagar nu har jag mått illa å haft ont i huvudet. Å livmodern är spänd som den inte brukar vara. Molnig värk har jag till å från sen 6 dagar.

    När jag dricker kaffe så mår jag lite illa men inte varje gång. En kopp om dagen dricker jag men ibland kan de bli 2.

    Tar även temp gjort under 2 månader å nu under en vecka ligger de mycket högre än va

    Det brukar. Normalt ligger jag på 36.2 -36.4 ungefär. Men nu så ligger jag 36.5 -36.7.

    Idag så är jag väldigt hängig, svettas å fryser. Lite lite snorig.

    Men blir ju lite nojig om de bara är infektion jag har i kroppen eller om det nu verkligen är en liten bebis. Som jag verkligen hoppas att det är.

    Hur kände ni tidiga symptomer?


    Jag har också 6 dagar kvar till mens men hoppas ju att den inte kommer! Känner dock inga biverkningar denna gång mesans jag inbillat mig massor tidigare när det inte varit något.. tycker man blir lite knäpp veckan innan test haha

    Lycka till :)
Svar på tråden Bebis?!?