• Claraaa

    Ung & planerar

    Hejsan.

    Är det några fler unga här mellan ungefär 18-25 som hoppas på ett pluss snart ?:)

  • Svar på tråden Ung & planerar
  • saijda

    Hej!

    Hoppar in här om det är okej. Jag är snart 24 och min man är snart 23 år. Vi fick ett pluss den 27 december men fick konstaterat missfall idag. Hade en blödning förra veckan :/

    Men nya tag. Lycka till! <3

  • 1312001

    Jag är 24 och försöker med killen. Hoppas på ett plus snart. Men min situation ser konstig ut just nu men man kan alltid hoppas

  • cassandraros

    Hoppar in här med, är 23 år och min sambo är lika gammal. Vi började försöka nu i januari och hoppas på att det blir ett plus under våren :)

  • cassandraros
    saijda skrev 2018-01-19 16:12:00 följande:

    Hej!

    Hoppar in här om det är okej. Jag är snart 24 och min man är snart 23 år. Vi fick ett pluss den 27 december men fick konstaterat missfall idag. Hade en blödning förra veckan :/

    Men nya tag. Lycka till! <3


    Åh vad tråkigt :( hoppas ni kan ta er igenom det och fortsätta försöka när ni orkar! <3
  • Feliiciaberggren

    Är 19år & försöker bli gravid.. gsmmel mormor,mormor,moster & mamma har haft jätte svårt att bli gravida...

    Ingen om har tips eller någon tablett form som kan hjälpa?

  • saijda
    cassandraros skrev 2018-01-25 20:19:33 följande:

    Åh vad tråkigt :( hoppas ni kan ta er igenom det och fortsätta försöka när ni orkar! <3


    Tack så mycket <3 vi har börjat försöka lite smått igen. Tror att jag hade ÄL i helgen.

    Vi får se om minst 2 veckor :0
  • wishingforamiracle

    Hej hej!
    Jag och min man plussade i oktober. I början av januari fick vi veta att bebisen hade dött i magen. Var en stor sorg vi gick igenom men nu vill vi återgå till banan. Jag är 22 och min man 25. Hoppas på ett ljusare 2018 {#emotions_dlg.flower}Solig

Svar på tråden Ung & planerar