• Anonym (Stora ringen de är jag de)

    Nån som kan om ringar under ögonen, please hjälp stackars mig

    Hoppas min bild syns..

    Får såhär JÄMT när jag ler, nej de är inte skrattrynkor de är ringar under ögonen som gengas ihop. Vad gör man? Finns de nån kräm? Är huden för torr? Hjälp?? ;)

  • Svar på tråden Nån som kan om ringar under ögonen, please hjälp stackars mig
  • Anonym (Kanske)

    Du har nog inte lika ung hy som tidigare. Jag kan ha fel men kan vara något sånt eller om du har gått upp i vikt?

  • Anonym (Inte kul)

    Jag hade det så också, kanske inte lika ?fläckig? som du. Även väldigt torr och knottrig var jag.

    Av en slump när jag var på apoteket så hade de biooil på disken. Hade hört att den ska vara bra mot ärr och massa annat så jag köpte den.

    Efter jag har använt oljan under ögonen så har Huden blivit helt slät lite fina rynkor har jag kvar men inte alls så som innan.

    Tyvärr är jag fortfarande mörk under ögonen och jag tror att det aldrig kommer att försvinna.

    Jag brukar trolla bort det mörka med en bra brunkräm eller konceler. Lycka till!

  • Anonym (Inte kul)

    Glömde skriva att jag Använder oljan morgon och kväll

  • Anonym (Stora ringen de är jag de)

    Nej jag är smal faktiskt och är bara 30 hahaha.. så Veitnte vad de beror på, har ju smink dagligen men sköljer bort under ögonen på kvällen. Tepåsar har jag provat massa ggr men aldrig hjälpt . Men får kolla in nån kräm då om ingen vet nått bättre ;)

  • Deceree1

    Det finns en créme på dollarstore som kostar 50kr. Den heter "Mirakelcreme" . Det är naturligtvis inte en mirakelcreme men den är jättebra iaf. Den är lite fet och innehåller små kapslar somgår sönder med en slags foundation så den slätar ut alla missfärgningar i ansiktet. Vill du därefter ta lite av en mörkare bruncreme efter det så går det me. Så gör jag. Jag tycker den här cremen är jättebra faktiskt. För det priset med. Jag har blivit lite mörkare också runt ögonen men det syns inte med den här crémen.

  • Anonym (Stora ringen de är jag de)

    Tack va söt du är! Ska kolla upp de :)

  • Inga bekymmer

    Eye cream More från Maria Åkerberg är bra mot svullnader och mörka partier. Jag har den och ögonlocken har blivit bättre, såg skillnad på en gång. Den är dyr dock kostar 569 på NordicFeel, men om du inte hittar nån bättre så är det kanske värt ett försök. Den är ganska dryg.

Svar på tråden Nån som kan om ringar under ögonen, please hjälp stackars mig