• Djj66

    Finns d verkligen kärlek

    Jag tror så mycket på kärlek men har aldrig lyckades och uppleva d ,,,jag har aldrig i mitt liv haft en seriös förhållande,,,e orolig att d e försent för min del och träffa nån ,,36 år var kan man träffa trevliga killar alla dem vill ha bara SEX

  • Svar på tråden Finns d verkligen kärlek
  • Anonym (lycklig)

    Självklart finns det kärlek! 

    Om du möter folk som bara vill ha sex är du kanske på fel ställen? Eller du är inte tydlig med vad du vill?

    När jag nätdejtade skrev jag en mycket tydlig text om vad jag sökte och vad jag INTE sökte (jag skrev rakt ut att personer som sökte bara nån att ha kul med inte skulle göra sig besvär). Det gjorde att antalet försök till sexkontaktande personer i princip försvann, och det var väldigt skönt. Jag hittade dessutom mannen jag är gift med och kärlek, ja det känner vi varenda dag! (och vi har massor av sex, det var inte så att jag inte vill ha det, men jag ville ha det med någon jag älskar) 

  • AndreaBD

    Det låter konstigt. Det är inte alls min erfarenhet. Visst finns det också många som bara är ute efter sex, men det finns seriösa också. Sök på rätt ställe, inte på krogen! Hellre genom fritidsintressen, även genom jobbet, men försiktigt. Och, det du ska utstråla utåt är att du är nöjd med ditt liv egentligen. Harmonisk och i balans. Ingen nappar om man verkar desperat.

  • Anonym (Anna)

    Får jag bara fråga en sak ts? Ni som skriver "d" istället för "de" vad gör ni med den extra 0,5 sekunden ni tjänade in? Ser bara oseriöst ut

  • Gone
    Alla vill ha kärlek, men ingen vill bjuda på sig själv ?
    Visst finns den... men behöver tid på sig för att utvecklas och hålla.
    Vi lever i ett samhälle där tid är en huvudfaktor och brådska är ett ändamål i sig självt.
    En av livets paradoxer ?
Svar på tråden Finns d verkligen kärlek