• Anonym (TS)
    Äldre 20 Jan 10:02
    5493 visningar
    24 svar
    +1
    24
    5493

    När man aldrig vill ha oralsex

    Killar, skulle ni kunna vara tillsammans med en person som inte vill ha oralsex, varken ge eller ta? 

  • Svar på tråden När man aldrig vill ha oralsex
  • Anonym (..)
    Äldre 20 Jan 10:11
    #1

    Nej jag tror inte det faktiskt. Känns som en viktig del för min del.

  • Äldre 20 Jan 10:23
    #2
    +1

    Bra fråga. Funderar oxå över det ibland. Vill nämligen helst inte ha oralsex alls känns det som, har visserligen aldrig provat, men det känns verkligen inte alls lockande. Att ge kan jag dock tänka mig, men jag vill absolut inte få.

  • Äldre 20 Jan 11:17
    #3

    Ja

  • Äldre 20 Jan 11:19
    #4

    Herregud är sånt avgörande ska man nog inte ha nåt förhållande

  • Äldre 20 Jan 11:34
    #5
    Dynomate skrev 2018-01-20 11:19:44 följande:

    Herregud är sånt avgörande ska man nog inte ha nåt förhållande


    Fast det gäller väl i så fall precis allt. "Herregud är det avgörande att personen vill ha annat än vaginalsex i missionären under täcket med lampan släckt lördagskvällar mellan 20.00 och 20.03 så ska man nog inte ha nåt förhållande".
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Äldre 20 Jan 12:09
    #6

    Det sant. För mig är det dock inget avgörande och var förhastad i mitt svar. För vissa kan det betyda så mycket måste jag förstå..

  • Anonym (A)
    Äldre 20 Jan 12:11
    #7
    +2
    Nimzay skrev 2018-01-20 10:23:18 följande:
    Bra fråga. Funderar oxå över det ibland. Vill nämligen helst inte ha oralsex alls känns det som, har visserligen aldrig provat, men det känns verkligen inte alls lockande. Att ge kan jag dock tänka mig, men jag vill absolut inte få.
    Håller med
  • Anonym (Bea)
    Äldre 20 Jan 12:22
    #8

    Nej det skulle jag aldrig kunna acceptera. Jag njuter oerhört av att ge oralsex speciellt till både kvinnor och män.Hade heller inte kunnat acceptera män som inte gillar vaginala samlag eller att kyssas.

  • Äldre 20 Jan 12:49
    #9

    Absolut inte det är den bästa formen av sex om du frågar mej

  • Anonym (Perua­na)
    Äldre 20 Jan 13:32
    #10
    +1

    Jag har inget emot att ge ett bj någon gång då och då, men kan störa mig på hur män tar det som en "för givet" grej. Det är absolut inte i naturen att trycka in en stor k*k i munnen. Visst kan det ske, men det är absolut inte "naturligt" om man får uttrycka sig så, såsom vaginalt sex. 

Svar på tråden När man aldrig vill ha oralsex