• linsen79

    38+ i Stockholm?

    Hej!

    Nån mer i stockholmstrakten som är runt 35-40 och som gör ivf nu? Vi ska gå in i äggplock nr 2 nu och känner mig lite ensam i allt det här. Kanske kan vi följas åt? :)

  • Svar på tråden 38+ i Stockholm?
  • Mangoodream

    Hej, jag är 43 år och gjorde vårt första äggplock igår. Ska på insättning imorgon, hur har det gått för dig?

  • linsen79
    Mangoodream skrev 2018-09-26 08:01:26 följande:

    Hej, jag är 43 år och gjorde vårt första äggplock igår. Ska på insättning imorgon, hur har det gått för dig?


    Vad roligt att få ett svar i den här tråden, hade nästan glömt bort den. :)  Vad spännande med ett första äggplock! Ruvar du nu? Tyvärr går det inget vidare för mig. Blir lite ledsen när jag ser att jag skrev detta i januari... Då hade jag fortfarande hopp om att det snart skulle lösa sig. Men nu nio månader senare har ingenting hänt. Eller ja, iaf inget positivt på den fronten. :( 
  • linsen79
    Mangoodream skrev 2018-09-26 08:01:26 följande:

    Hej, jag är 43 år och gjorde vårt första äggplock igår. Ska på insättning imorgon, hur har det gått för dig?


    Vad roligt att få ett svar i den här tråden, hade nästan glömt bort den. :)  Vad spännande med ett första äggplock! Ruvar du nu? Tyvärr går det inget vidare för mig. Blir lite ledsen när jag ser att jag skrev detta i januari... Då hade jag fortfarande hopp om att det snart skulle lösa sig. Men nu nio månader senare har ingenting hänt. Eller ja, iaf inget positivt på den fronten. :( 
  • Mangoodream

    Hej, ruvar sedan i torsdags. Hur många ivf har du gjort? Vad är planen nu? Det är första för oss så försöker inte ha höga förväntningar. Berätta lite om din behandling.

  • vinterbebis12

    Jag är 40 och ruvar just nu. Har gjort många, många IVF som har resulterat i bla flera kemiska graviditeter, en (tyvärr) avbruten graviditet, ett utomkveds men också två barn.

    Förstår din hopplöshet TS. Det tog fem insättningar innan vi till slut blev gravida. Hur många försök har ni gjort?

  • Mangoodream

    Hej allihopa, jag hoppas vi kan hålla gruppen vid liv. Jag känner inga som gör ivf och känner att man behöver stöttning. Jag ruvar nu och håller på med vagiatorer. Vaknar varje morgon vid fyra och är jättetorr i munnen och huvudvärk. Vet inte om det är biverkning från lutinus. Min kille sa att jag pratade i sömnen också, inget jag brukar göra. Vart går ni på behandling? Jag går på Stockholm ivf. Kram

  • vinterbebis12
    Mangoodream skrev 2018-09-30 11:44:21 följande:

    Hej allihopa, jag hoppas vi kan hålla gruppen vid liv. Jag känner inga som gör ivf och känner att man behöver stöttning. Jag ruvar nu och håller på med vagiatorer. Vaknar varje morgon vid fyra och är jättetorr i munnen och huvudvärk. Vet inte om det är biverkning från lutinus. Min kille sa att jag pratade i sömnen också, inget jag brukar göra. Vart går ni på behandling? Jag går på Stockholm ivf. Kram


    Jag går på Livio Kungsholmen. Var är Stockholm IVF?
  • Mangoodream
    vinterbebis12 skrev 2018-09-30 11:58:52 följande:

    Jag går på Livio Kungsholmen. Var är Stockholm IVF?


    Hej, de ligger i Hammarby sjöstad vid luma. De är en jättetrevlig klinik och allt går snabbt och smidigt. Fått bra smärtlindring. Vi har testdag 11/10 och ruvar på två embryon som var fyracelliga vid insättning dag två. Hur går det för dig?
  • Liten elak och intelligent
    Mangoodream skrev 2018-09-26 08:01:26 följande:

    Hej, jag är 43 år och gjorde vårt första äggplock igår. Ska på insättning imorgon, hur har det gått för dig?


    Hej, jag måste fråga var du gör det? Trodde det var 42 års gräns överallt:?
Svar på tråden 38+ i Stockholm?