• Teresia0407

    Medial! Nån som ser min dotters borttappade nyckel och mobiltelefon?

    Hon är sååååå slarvig nån medial som kan se var hon tappat sin nyckel och mobiltelefon??

  • Svar på tråden Medial! Nån som ser min dotters borttappade nyckel och mobiltelefon?
  • FruSötPotatis

    Hmm, jag ser en ung man. Han bär svarta adidasbyxor med vita ränder med en matchande kofta. I höger framficka ligger en kniv, och i vänster hans iPhone X. Han har en magväska av märket Gucci. Där i finns en femma gräs, och inrullad i smutsiga papper ser jag en telefon. Din dotters telefon.

    Nycklarna är betydligt svårare.

  • gahadas

    Jag tar 1499 per påbörjad timme. Betalning sker i förskott. Hör av dig om du är intresserad.

  • nnnnnnnn

    testat tile-mate? Du kan ju ha spårning på både mobilen och nycklarna, med någon app på mobilen eller en tile-slim instoppad i fodralet + en tile-mate fastsatt i nyckelringen.
    Värt att testa när ni hittar grejorna eller skaffar nya.

    www.coolstuff.se/Tile-Bluetooth-tracker/15445&gclid=EAIaIQobChMIodPtjP_p2AIVjzgbCh2ENg9bEAQYBCABEgL3HPD_BwE


  • Teresia0407
    FruSötPotatis skrev 2018-01-21 22:07:33 följande:

    Hmm, jag ser en ung man. Han bär svarta adidasbyxor med vita ränder med en matchande kofta. I höger framficka ligger en kniv, och i vänster hans iPhone X. Han har en magväska av märket Gucci. Där i finns en femma gräs, och inrullad i smutsiga papper ser jag en telefon. Din dotters telefon.

    Nycklarna är betydligt svårare.


    Är du seriös eller ???
  • Teresia0407
    nnnnnnnn skrev 2018-01-21 22:25:22 följande:

    testat tile-mate? Du kan ju ha spårning på både mobilen och nycklarna, med någon app på mobilen eller en tile-slim instoppad i fodralet + en tile-mate fastsatt i nyckelringen.

    Värt att testa när ni hittar grejorna eller skaffar nya.

    www.coolstuff.se/Tile-Bluetooth-tracker/15445&gclid=EAIaIQobChMIodPtjP_p2AIVjzgbCh2ENg9bEAQYBCABEgL3HPD_BwE


    Absolut, ska testas!
  • Teresia0407
    gahadas skrev 2018-01-21 22:11:35 följande:

    Jag tar 1499 per påbörjad timme. Betalning sker i förskott. Hör av dig om du är intresserad.


    Nej tack.
  • FruSötPotatis
    Teresia0407 skrev 2018-01-21 22:25:27 följande:
    Är du seriös eller ???
    Självklart, ärvde de mediala förmågorna av min farmor som var högt ansedd bland fackfolket. Vet du vem denna man kan tänkas vara?
  • Teresia0407
    FruSötPotatis skrev 2018-01-21 22:36:55 följande:

    Självklart, ärvde de mediala förmågorna av min farmor som var högt ansedd bland fackfolket. Vet du vem denna man kan tänkas vara?


    Det roliga är att jag VET att du är oseriös, eftersom tlf är här hemma nånstans.. Mycket barnsligt och respektlöst.
Svar på tråden Medial! Nån som ser min dotters borttappade nyckel och mobiltelefon?