• Maj88

    Hur många gravtester tog ni efter positivt svar?

    Tog ni bara ett gravtest och nöjde er med det när det visade positivt?

    Jag plussade i fredags och tog ett till test på lördagen som också bekräftade.
    Känns som att man skulle kunna testa varje dag bara för att det känns så overkligt, men vill egentligen bara chilla nu och vara glad utan att testa mer.

    /nojig

  • Svar på tråden Hur många gravtester tog ni efter positivt svar?
  • Maj88
    Nessie84 skrev 2018-01-23 15:05:10 följande:

    Ett till test efter positivt svar tog jag/vi :)


    Kommer du ihåg om du väntade typ en vecka mellan testerna?
  • Tempus

    Än jävla massa när man hade sin ?ikke existerande maniska period? haha

    Men man försökte ju ha lite avhållsamhet och hålla sig till en vart tredje vecka typ.

    Köpte de med åtta styck i ett patek så det räckte ett tag och när vi plussade köpte jag ett dyrt med vecka för att dubbelkolla.

    Men utåt var man ju cooool=)

  • Sandric

    Hej!

    Jg plussade också första gången i fredags och där efter har jag gjort 3 test till och alla visade positivt. Sista testet jag tog var det digitala. ????Vi är så glada och hoppas allt går vägen!

  • Johannana

    Du kan vara lugn, är det positivt så ljuger det inte :) Grattis!

    Jag tog mitt första på BIM-5, då det var nyårsafton och undrade om man kunde ta lite bubbel vid tolvslaget. Men icke, det visade starkt positivt. Tog ett nytt test på BIM-1, ett med veckoindikator. Visade Gravid 2-3v :)

    Lycka till!

  • Moorii

    Tog först ett billigt test, och när det visade positivt så köpte jag ett digitalt som också visade gravid. Inget mer efter det.

  • Dahlia02

    En sticka och sen ett digitalt bara för att bli 100% säker eftersom strecket inte var supertydligt. Tycker man ska chilla och varva ner lite om man fått plus. Gravid = gravid. Njut istället :)

Svar på tråden Hur många gravtester tog ni efter positivt svar?