• Majsis87

    Missfall vecka 7 fortfarande graviditetssymptom..

    jag Plussade den 6/1 och lyckan var total. Vi hade försökt med en tre i ca 6 månader och äntligen tog det sig!

    Vi har två barn och efter lite övertalning så gick min man med på att försöka skaffa en till liten knodd. Mina två tidigare graviditeter har varit ganska normala, tror jag. Men första barnet blödde jag lite i vecka 21/22 tror jag. Men sen inget mer. Med andra barnet fick jag två blödningar en runt vecka 25 och en runt vecka 32, men allt var okej. Födde två friska barn ????. Så när vi äntligen plussade igen så sa jag att allt måste gå bra, jag skulle inte klara av nåt annat. Men kände nog att klart det går bra. Men så kom vi in i vecka 7 och jag jag fick en gråtattack ä, grät konstant i flera timmar utan nån egentlig anledning. Dagen efter började jag blöda, inte så mycket men det kom ändå färskt blod. Dagen efter det kom klumpen och levrat blod. Missfallet var ett faktum. Jag vart fruktansvärt ledsen. Kunde inte acceptera det, kan nog fortfarande int acceptera det.

    Jag har inte vart på nån koll hos BM eftersom det var ett så tidigt missfall.. och ska nästa vecka ta ett nytt gravtest för att se att det verkligen är borta så att vi kan försöka på nytt.

    Men nu till min undran, jag mår illa flera ggr om dagen och kissar fortfarande mycket. Är konstant trött och ont i ländryggen och höfterna (foglossning förra graviditeten). Hur lång tid tar det innan graviditetssymptomen försvinner efter ett missfall? Jag vill inte gå omkring här ogravid och känna mej gravid. Det känns bara elakt av min kropp att luras såhär. Och tror ni att min kropp kände på sig att det skulle bli ett missfall kvällen innan när jag grät i flera timmar utan anledning? Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Missfall vecka 7 fortfarande graviditetssymptom..
  • Långbenopluto

    Du har symptom så länge du visar pos på g-testet. Jag visade pos i hela 7 veckor efter mitt missfall, och hade symptom hela tiden.....

  • Anki93

    Jag har fortfarande gravsymtom.. och jag förlorade mitt i oktober..

    det är hemskt och jag är inte riktigt mig själv..

  • Majsis87
    Anki93 skrev 2018-01-30 12:14:59 följande:

    Jag har fortfarande gravsymtom.. och jag förlorade mitt i oktober..

    det är hemskt och jag är inte riktigt mig själv..


    Vad jobbigt! Hur långt gången var du?
Svar på tråden Missfall vecka 7 fortfarande graviditetssymptom..