• Erik3327

    Jag har tafsat

    För cirka 5 månader sedan var jag på väg hem sent på kvällen. Blev avvisad av en tjej vilket ledde till att jag började tafsa på henne jätte dumt jag vet. Gör inte om det men vill samtidigt betala mitt pris. Försökt sedan dess att få tag på kvinnan jag antastade utan lycka. Finns det någon därute som blivit antastad utan att få jurist upprättelse? Kanske vi kunde hjälpa varandra genom en anmälan där jag erkänner allt. Tack på förhand

  • Svar på tråden Jag har tafsat
  • Dr Nail

    Glöm det. Hon har redan glömt det, varför kan inte du släppa det? Det som hände då kan du inte förändra; bara gör inte så igen. Du förtjänar bättre än att tvingas tänka på nånting du gjorde eller inte gjorde för en evighet sedan.

  • Pigall
    Dr Nail skrev 2018-01-26 06:59:59 följande:

    Glöm det. Hon har redan glömt det, varför kan inte du släppa det? Det som hände då kan du inte förändra; bara gör inte så igen. Du förtjänar bättre än att tvingas tänka på nånting du gjorde eller inte gjorde för en evighet sedan.


    Hon har absolut inte glömt det och 5 månader är ingen evighet!

    Jag förstår att hon inte vill ha någon kontakt med dig TS. Jag vet inte hur grovt det var men det är ju en klar kränkning. Det du bör göra är att se över din kvinnosyn och vad det är inom dig som gör att du kan behandla en annan människa så. Sätt dig aldrig i den situationen igen och om det var alkohol med i bilden, börja med alkoholfritt då du inte kan bete dig när du dricker. Du är verkligen inte ensam om att ha antastat någon men att fler gör det gör det inte mindre avskyvärt.
  • Solskensfamn

    Hon vill inte ha kontakt med dig.

    Det enda du kan göra för henne är att ändra ditt beteende och din syn på kvinnor och DERAS kroppar.

  • Långbenopluto
    Erik3327 skrev 2018-01-26 12:35:55 följande:
    Jag är inte ute efter att ha kontakt med henne utan att ta juridiska konsekvenser av det som hände
    Vad skulle du vinna på det? Inget! Så låt det vara och lär dig av denna läxa!
  • Tobythegunn
    Erik3327 skrev 2018-01-26 12:35:55 följande:

    Jag är inte ute efter att ha kontakt med henne utan att ta juridiska konsekvenser av det som hände


    Om hon inte anmälde dig varför bryr du dig? Hon verkar ju inte bry sig ett dugg, annars hade hon väl anmält dig?


    Bete dig bara annorlunda i fortsättningen bara! 


    Happiness, only real when shared
  • Erik3327

    Varför hon inte anmält vet jag inte. Tänkte lite om det skulle finnas nån tjej här som blivit antastad men inte fått upprättelse. Då får hon gärna anmälamih så erkänner jag. Även om jag inte tafsar på just henne får hon ju allafall upprättelse

  • Långbenopluto
    Erik3327 skrev 2018-01-26 12:44:38 följande:
    Varför hon inte anmält vet jag inte. Tänkte lite om det skulle finnas nån tjej här som blivit antastad men inte fått upprättelse. Då får hon gärna anmälamih så erkänner jag. Även om jag inte tafsar på just henne får hon ju allafall upprättelse
    Det känns som om att du vill att nån ska säga att du är såååå duktig som söker henne och vill göra rätt nu....

    Men det kommer ingen att säga. Så lägg ned.
  • Erik3327

    Vill inte att någon ska säga att jag är duktig. Vill få en domm som jag förtjänar.

    Även om hon inte går att hitta så finns det andra

  • plättarmedsylt
    Erik3327 skrev 2018-01-26 12:35:55 följande:

    Jag är inte ute efter att ha kontakt med henne utan att ta juridiska konsekvenser av det som hände


    Det är bra att du vill ta ansvar för det du har gjort, men det är hennes ansvar att anmäla. Väljer hon att inte göra det, så är det så. Det du kan göra, om du får tag i henne, är att be om ursäkt och säga att du har full förståelse för om hon anmäler. Vill hon inte prata med dig, så kan du iaf skicka ett sms.
  • Aikido

    Skänk ett kännbart belopp till något välgörande ändamål (t.ex. Aikidos trygghetsfond) så slipper du dra det hela i juridisk långbänk och samvetet får sitt.

  • Långbenopluto
    Erik3327 skrev 2018-02-01 00:13:19 följande:
    Tycker inte det duger riktigt. Juridiken är väl till för att följas
    Du är ju bara för mycket.... gå till närmaste polisstation och vägra gå därifrån förrän dom har upprättat en anmälan så du blir nöjd nångång!
  • gröna
    Erik3327 skrev 2018-01-26 12:44:38 följande:

    Varför hon inte anmält vet jag inte. Tänkte lite om det skulle finnas nån tjej här som blivit antastad men inte fått upprättelse. Då får hon gärna anmälamih så erkänner jag. Även om jag inte tafsar på just henne får hon ju allafall upprättelse


    Det är ingen upprättelse för henne om inte rätt gärningsman blir dömd.
  • gröna
    Erik3327 skrev 2018-01-26 12:35:55 följande:

    Jag är inte ute efter att ha kontakt med henne utan att ta juridiska konsekvenser av det som hände


    Gå in på närmaste polisstation och anmäl dig själv. Berätta all information du känner till och erkänn brottet. Kanske någon åklagare vill driva målet även om inget offer hittas. Det är vad du kan göra, och kanske polisen gör en utredning som hittar kvinnan.

    Men det här är iallafall allt du kan göra för att nå ditt mål.
Svar på tråden Jag har tafsat