• Emmawim

    HJÄLP MIG HITTA EN FILM!

    Jag har i flera flera år försökt hitta en film, barnfilm som är tecknad, ni kanske kan hjälpa mig? Den handlar om massa djur som åker med bilar/motorcyklar och samlar snöbollar och tävlar tror jag, vet att det handlar om en tjej som är sjuk och behöver en snöboll och dom här djuren försöker hämta snö till henne? Är det någon som vet? ????

  • Svar på tråden HJÄLP MIG HITTA EN FILM!
  • Anonym (F)

    Ah, jag tror jag vet vilken du menar, fast jag kan inte komma på vad den hette. Men om du menar den jag tror så var det inte bara en film, utan det var en serie som handlade om de här djuren där de varje gång fick något uppdrag och så tävlade de mot varandra för att komma först och förstörde också lite för varandra. I avsnittet du beskriver har jag för mig att det var en isbjörnsunge som blev sjuk för att det var för varmt och då skulle djuren åka och hämta snö till henne, men den smälte på vägen om de inte förvarade den smart osv.

  • Anonym (F)

    Yes, efter mycket googlande lyckades jag äntligen hitta den!

    Djungelpatrullen hette serien tydligen. Tyvärr kan jag inte hitta just det avsnittet du beskrev, men här är introt och ett annat avsnitt i samma serie i alla fall:


    ">

Svar på tråden HJÄLP MIG HITTA EN FILM!