• Anonym (Kåt och frustr­erad)
    Äldre 28 Jan 11:09
    3153 visningar
    2 svar
    2
    3153

    Rättare sagt ”när HAN inte vill” ....

    Måste börja tråden med orden ?jag har världens bästa kille? för det har jag om man ser förbi rubriken...

    Redan när vi träffades för drygt tre års sedan har jag fått kämpa för sex. (Förtydligande;Jag är en tjej) Tidigare har det varit killens jobb att jaga...

    Har försökt med allt... visa honom hur han ska göra genom att göra det själv först, överösa honom med komplimanger för att han ska bli inspirerad att säga en själv.

    Så vi har två problem här även om de hänger ihop;

    Inga komplimanger

    Inget initiativ till sex

    Läste en annan tråd här där TS så fint förklarade att hon lärt sig leva med detta för att hon älskade sin respektive och jag håller helt med henne om det!

    Jag måste också acceptera honom som han är...

    Hur har ni andra det med sex? Jag skulle vilja ha sex varje dag helst fler medan han vill(ställer upp) en-två gånger i veckan.

    (Har försökt prata med honom men han ser inte samma problem som jag.)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-28 11:27
    Se och svara i tråden ?snarare när han inte vill?...

  • Svar på tråden Rättare sagt ”när HAN inte vill” ....
  • Äldre 28 Jan 14:20
    #1

    Att ha sex varje dag är både trevligt och hälsosamt. Han har dock inte samma lust till det som du. Vi är alla olika och har olika behov. Det måste du acceptera.

  • Äldre 19 Feb 17:20
    #2

    Heltokigt att jag tidigare tänkt att det nästan uteslutligen är män som vill ha och kvinnor som inte vill ha..Vet nu inte din ålder. Kanske är du under 30. Då är det ju lite annorlunda kanske. Jag närmar mig ju 40. Skulle vilja ha varje dag när det är möjligt..

Svar på tråden Rättare sagt ”när HAN inte vill” ....