Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Kåt tjej med dåligt självförtroende. Hjälp mig?

Mån 29 jan 2018 04:12 Läst 7083 gånger Totalt 52 svar
    Anonym (1996t­jej)
    Visa endast
    Mån 29 jan 2018 04:12

Jag har varit tillsammans med en kille under 2 år och har inte haft sex med någon annan förutom honom. Vi lämnande varandra för några månader sen då han var otrogen mot mig.

Att jag ser väldigt bra ut har en sexig kropp och ett väldigt gulligt/vackert ansikte, får jag höra ofta. Men självförtroendet finns inte där längre, jag känner mig osäker och värdelös i allting jag gör. Efter mitt ex har jag inte kunnat träffa en kille för det bara känns som att alla vill utnyttja en.

Jag har kommit till en punkt där jag vill kunna ha sex men inte vara i någon relation. Problemet är att jag inte vågar ha sex med någon för jag känner mig så jävla kass i sängen och allmänt negativ person.

Jag vill utforska mitt sexliv med någon som går med på det och kanske har samma problem (?), men hur går man tillväga? Har ni tips på några hemsidor?

• Hamham­p
    Visa endast
    Mån 29 jan 2018 04:23 #1

Jag kan nog hjälpa dig med självförtroende, pm:a mig så ska jag hjälpa dig

• Mån 29 jan 2018 04:57 #2

hör av dig om du vill få lite bilder, berätta om hur fin mni dick är osv o sånt där.  OBS den är fantastisk. Helt valfritt förstås.

kåt
  • Mån 29 jan 2018 06:09 #3

Prova att skaffa en profil på bodycontact eller hitta dig en skön älskare härinne kanske... du får nog många förslag här ska du se. Var i landet håller du till?

• Mån 29 jan 2018 06:45 #4

Vad är det du känner dig obekväm med..?

• smeden­75
    Visa endast
    Mån 29 jan 2018 07:29 #5

Låter som du helt enkelt behöver komma upp i sadeln igen.. Tror nog inte du är på nått sätt är dålig i sängen och det är inte konstigt att ditt självförtroende fått sig en knäck.. Börja dejta och känn hur det känns.. Verkar finns killar i parti.. Gäller att hitta någon som är vettig bara.. =)

• Mån 29 jan 2018 08:40 #6
    Anonym (1996tjej) skrev 2018-01-29 04:12:26 följande:

Jag har varit tillsammans med en kille under 2 år och har inte haft sex med någon annan förutom honom. Vi lämnande varandra för några månader sen då han var otrogen mot mig.

Att jag ser väldigt bra ut har en sexig kropp och ett väldigt gulligt/vackert ansikte, får jag höra ofta. Men självförtroendet finns inte där längre, jag känner mig osäker och värdelös i allting jag gör. Efter mitt ex har jag inte kunnat träffa en kille för det bara känns som att alla vill utnyttja en.

Jag har kommit till en punkt där jag vill kunna ha sex men inte vara i någon relation. Problemet är att jag inte vågar ha sex med någon för jag känner mig så jävla kass i sängen och allmänt negativ person.

Jag vill utforska mitt sexliv med någon som går med på det och kanske har samma problem (?), men hur går man tillväga? Har ni tips på några hemsidor?

Jag känner en tjej som var på samma situation.

Självförtroendet finns inte längre pga att du tror att ditt ex lämnade dig pga hur du ser ut. Så är det inte alls.

Hon var otrogen. Vilken förlust han gick på!

Nu förstår jag att du inte vill starta ett förhållande pga att du indirekt tror att alla män är så. Det är vi inte!

Det finns hemsidor där du kan ha sex kontakter eller knull kompisar, men det kommer nog inte hjälpa dig, förutom dina sex luster såklart.

Det jag kan säga är att ägna din tid för att hitta en rätt man som passar dig, som älskar dig och som uppskattar dig.

Ha inte sex med honom i en månad. Om han är kvar med dig efter det så är gillar han dig för den du är. He is a keeper.

Hemsidor du kan använda för att hitta knull kompisar är ' Darkside.de ' samt ' Bodycontact.com '

Men jag rekommenderar inte att du går in dit.
  • Mån 29 jan 2018 08:42 #7

Han var otrogen*

Jag råka skriva hon var otrogen

• Mån 29 jan 2018 10:08 #8

TS, du har säkert redan fått pm här på familjeliv men annars så är det ju bara att använda tinder och såna appar? Annars, dra hem nån kille från gymmet eller nåt sånt, brukar ju inte vara några problem för en tjej att få napp direkt..

• Mån 29 jan 2018 10:44 #9

Hej!

Om du finns i norra delen av landet kan du höra av dig till mig.
    Vill hjälpa dig att känna dig sexig, vacker och uppskattad.
    Skriv ett pm till mig.

Kram

• smeden­75
    Visa endast
    Mån 29 jan 2018 14:03 #10

Tror nog inte tas har svårt att få ragg och det är ju inte direkt det tråden handlar om.. Känns lite ofräscht att tokragga på henne då.. Eller?

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll