• hallosan

    Mobilskal, vad håller bäst?

    Försökte få lite råd av en säljare på en elkedja om mobilskal men slutade med att jag gick därifrån för fick inga vettiga argument.

    Kanske hade otur men vad ska man skaffa för skal om utseendet inte spelar roll? Sett typ plånboksfodrdal, softcase (typ gummi??), hardcase, m.m.

    Nu går jag inte runt och slamsar runt med telefonen och jonglerar med den men om man nu skulle vara klantig och tappa den i golvet vill jag inte se en hög av spillror... man betalar ju trots allt en del för telefonen.... och senilsnöre vill jag inte veta av....

  • Svar på tråden Mobilskal, vad håller bäst?
  • sextiotalist
    hallosan skrev 2018-01-29 12:56:06 följande:

    Försökte få lite råd av en säljare på en elkedja om mobilskal men slutade med att jag gick därifrån för fick inga vettiga argument.

    Kanske hade otur men vad ska man skaffa för skal om utseendet inte spelar roll? Sett typ plånboksfodrdal, softcase (typ gummi??), hardcase, m.m.

    Nu går jag inte runt och slamsar runt med telefonen och jonglerar med den men om man nu skulle vara klantig och tappa den i golvet vill jag inte se en hög av spillror... man betalar ju trots allt en del för telefonen.... och senilsnöre vill jag inte veta av....


    Jag har köpt mina på nätet. Jag har typ plånboksfodral, men använder den inte som plånbok (däremot är facken bra för kvitton, visitkort och liknande).  Mitt krav att den skulle ha en klar färg, så den syns i handväskan
  • Ellie
    Jag har använtn UAE-.det är lite limpigt menlättvikitgt och hållfast. Fultfast nra
  • Anonym (Modell)

    Vet inte vad du har för sorts mobil men jag har iPhone 8 och har köpt iPhone originalfodral i läder. Av alla fodral jag haft är det överlägset bäst. Håller för allt och kanten går tillräckligt högt upp för att även skydda kanten på skyddsglaset så man slipper sprickor när telefonen får en smäll på ett hörn. Finns i många snygga färger på Apples egen hemsida. 495kr. Lätt värt det när man lagt 7-8 tusen på telefonen.

Svar på tråden Mobilskal, vad håller bäst?