• Erra fjant

    Fattar ingenting

    Blev intresserad av en tjej på jobbet för ett drygt hålvår sedan, vi har jobbat ihop några gånger, råkade få med mig en arbetstelefon hem av misstag en gång, där fanns hennes nr, skojade med henne o hon tyckte det va lite roligt, senare skickade jag några smd då o då, ,men hon verkade inte så intresserad till en början.. en dag skrev jag att jag inte kunde sluta tänka på henne, då trodde hon först att jag skojade, sen blev hon lite generad och när hon fattade att jag menade allvar verkade hon bli lite sur. Skrev ingenting till henne på nästan en vecka, sen när jag började skriva igen blev hon plötsligt intresserad, ja kanske tom kär. Hon föreslog att träffas o fika nästa helg.  Träffade henne på jobbet under veckan, vi sade knappt något till varandra, men fick trevliga blickar, hon verkade kär i mig, sen forrtsatte vi att smsa berömde varann, gav komplimanger, skrev gomorron o god natt varje dag osv. I mitten av veckan undrade hon om jag även ville dricka öl på helgen förutom att fika, jag sa givetvis ja, sedan när Lördagen kom o vi skulle träffas ville hon även bjuda på mat. Vad trevligt tänkte jag, hon måste verkligen gilla mig! Men sen till det märkliga..., hade med mig öl, ställde dom utanför hennes dörr, ringde på, hon öppnade snabbt och tänkte ge henne en kram, men då backade hon undan och sa bara kom in! Fattade ingentiing men gick in till henne, hon bjöd på mat, vi lekte med hennes dotter osv, sen oturligt nog började magen göra uppror o kurra o ha sig, pinsamt! Sen när jag skulle gå hem efter många timmar med henne, men utan att få det att kilcka, tänkte jag ge henne kram igen, då slänger hon fram ett paraply istället o vill ge mig!! Aldrig varit med om något så konstigt nån gång, kan någon förklara hur hon tänker??

  • Svar på tråden Fattar ingenting
  • SofieJ

    Hon är nog bara nervös/blyg. Jag kan också verka lite off på det sättet om jag är blyg för någon. Jag tror att hon är intresserad :) Ge henne en chans till!

Svar på tråden Fattar ingenting