• hannesn05

    Vill

    Hej, jag är en grabb på 12 och ett halvt år och vill köpa GTA 5. Mina föräldrar har sagt nej när jag frågade för ungefär 2 år sen vilket jag kan förstå. Får spela spel som t.ex. Watch_Dogs 2, CSGO och Ghost Recon: Wildlands.

    Jag tycker själv att jag är mogen att spela GTA 5 eftersom jag kan skilja på verklighet mot virtuellt. Många andra i klassen har även GTA 5 och skulle vilja bli en av de.

    Tänkte hålla en PowerPoint presentation för att visa vad jag vill göra i spelet.

    Vad mer kan jag göra?

  • Svar på tråden Vill
  • Carambolan

    Säg att ni kan spela tillsammans. Föreslå det som något ni kan göra ihop istället för att kolla på tv på kvällarna. Kvalitetstid med familjen

    Jag och min nioåring har nyligen spelat Skyrim på det viset och det har varit askul för oss båda. (Jag har låtsats att jag inte redan kört igenom det utan honom för flera år sen, men... )

  • hannesn05

    Jätte bra förslag, dock jobbar mina föräldrar hyfsat mycket vilket gör att de inte riktigt har tid så ofta. Kanske någon gång på helgen. Det jag vill göra i GTA 5 är att gå med i en klan som är baserad på rollspel där man spelar som poliser vilket mina föräldrar borde acceptera eftersom de är poliser båda två.

Svar på tråden Vill