• hoefilter

    Massa symtom men inget plus

    Hej! I Januari hade jag oskyddat sex under ÄL och (20/1) och den 25/1 fick jag en väldigt ljusrosa flytning, inget spår av blod i. Googlade lite och tänkte att det kanske var en nidblödning (rätta mig om jag har fel, bara läst lite om det.) och sen någon dag efter den har jag konstant mått illa varje dag, men främst på morgonen. Brösten är väldigt ömma när jag rör eller kommer åt de, och så har jag en trötthet från jag vet inte vad, känns som man varit sömnlös i veckor.


    Idag har jag börjat få en väldans massa finnar som jag aldrig har, har drömt om att ha fött barn och jag har en känsla av att jag helt enkelt är gravid.


     


    MEN, tog ett test imorse som visade så negativt det bara kan bli (bim-4) med CB Early. Har försökt i 1 år och är 19 år, så är väldigt orolig att jag inte kan bli med barn, så mina frågor nu lyder


    1) Kan detta vara en nidblödning? Det var alltså inget blod, endast rosa flytningar som jag aldrig haft innan.


    2) Kan det vara så att jag testat för tidigt? Använder appen Flo men vet inte hur mycket jag kan lita på den iom att jag har oregelbunden mens.


    3) Om jag nu inte är gravid, vad beror allt detta på? Ska självklart ta nytt test och vänta ut mensen, men känns som jag går i en evig väntan utan några svar. 


    Såklart kan ingen av er veta, men vill gärna ha lite stöd och respons. Baby


    Bild på mitt isärplockade, väldans negativa test :P


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-02-02 09:55
    Ingen?
Svar på tråden Massa symtom men inget plus