• Äldre 2 Feb 19:33
    1298 visningar
    5 svar
    5
    1298

    Planer för Alla Hjärtans Dag?

    Vad har ni för planer för Alla Hjärtans Dag? Hjärta

    Jag är inte speciellt romantisk, och min man är inte romantisk alls, så behöver lite tips! Tungan ute Vi gillar att göra saker för varandra och med varandra, men att komma på vad vi ska göra är det svåra... SkrikandesTungan ute

  • Svar på tråden Planer för Alla Hjärtans Dag?
  • Äldre 2 Feb 19:40
    #1

    inga planer... en helt vanligt onsdag.
    Ibland när det ligger på en fre-lör-sön så gör vi lite extra god mat och dukar med levande ljus.

  • Äldre 2 Feb 19:40
    #2
    nnnnnnnn skrev 2018-02-02 19:40:04 följande:
    inga planer... en helt vanligt onsdag.
    Ibland när det ligger på en fre-lör-sön så gör vi lite extra god mat och dukar med levande ljus.
    Samma här, inget speciellt
  • Anonym (Qwert­y)
    Äldre 2 Feb 20:10
    #3

    Ja, jag har min första alla hjärtans dag som singel på över 16 år. Så jag tänkte ?unna? mig att vara deppig och bitter över hur livet screwed me over.

  • Anonym (party party)
    Äldre 2 Feb 20:27
    #4
    Anonym (Qwerty) skrev 2018-02-02 20:10:54 följande:

    Ja, jag har min första alla hjärtans dag som singel på över 16 år. Så jag tänkte ?unna? mig att vara deppig och bitter över hur livet screwed me over.


    Why?

    Jag brukar gå ut och käka trerätters med väninnor för våra män är lite röga och gillar inte AHD.

    Vi brukar ha skitkul och skoja lite om alla puttenuttiga par som inte har hunnit uppleva så mycket av livet än...
  • Anonym (T)
    Äldre 2 Feb 20:40
    #5

    Minns inte ens vad vi gjorde innan barnen :O men nu med barnen brukar vi vara tillsammans och fika bara efter en helt vanlig middag. Då blir det ofta en hjärttårta och ibland får barnen någon liten nalle eller chokladros :) när barnen sover skålar vi i något gott och ser film eller serier

Svar på tråden Planer för Alla Hjärtans Dag?