• Anonym (Prins och prinsessan)

    Män och kvinnor - kan ni tänka Er en 45-årig oskuld?

    Ja eller nej?
    Alltås, är det avgörande?

  • Svar på tråden Män och kvinnor - kan ni tänka Er en 45-årig oskuld?
  • Meriall

    Helt okej, påverkar inte särskilt. Finns positiva och negativa saker med det som tar ut varandra. Men skulle nog undra varför (pga nyfikenhet då).

  • DeathByPickles

    Sure. Så länge människan själv är hyfsat avslappnad och bekväm. 


    Generellt skulle jag inte fråga, och det skulle kännas märkligt om den andra parten tog upp det 'helt apropå' när det började hetta till. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (erfaren)

    Nej vill ha någon med både sexuell och relationserfarenhet. Är samma ålder och förlorade oskulden för 30 år sedan. Sen dess varit i långa relationer, blivit sårad, sårat, legat tusentals gånger med säkert 50 pers minst under mitt liv. Kan inte se att såna olikheter skulle kunna bli bra. Skulle säkert kunna få känslor en hade avstyrt det när jag fick veta.

  • Anonym (Prins och prinsessan)
    Anonym (erfaren) skrev 2018-02-02 20:45:53 följande:

    Nej vill ha någon med både sexuell och relationserfarenhet. Är samma ålder och förlorade oskulden för 30 år sedan. Sen dess varit i långa relationer, blivit sårad, sårat, legat tusentals gånger med säkert 50 pers minst under mitt liv. Kan inte se att såna olikheter skulle kunna bli bra. Skulle säkert kunna få känslor en hade avstyrt det när jag fick veta.


    Ok, du är en storknullare?
  • Anonym (C)

    Nej tack. Vill ha en man som vet vad han gör. Tänder inte på osäkra män.

  • Anonym (Qwerty)

    Nej, verkligen absolut inte alls överhuvudtaget.

    Jag måste ha någon som har erfarenhet av relationer, äktenskap och som har haft ett aktivt sexliv

  • Anonym (Hoppsan)

    Jag älskar att lära ut och roligt är det att ge någon deras första speciella upplevelse , hade inte varit något fel. Har råkat ta folks oskulder förr. (hoppsan sa)

  • Anonym (Hoppsan)
    Anonym (C) skrev 2018-02-02 20:48:43 följande:

    Nej tack. Vill ha en man som vet vad han gör. Tänder inte på osäkra män.


    Måste de vara osäkra för att de endast haft fingrarna runt penisen och inte en slida? Jag minns när jag och en pojkvän var båda oskulder, det var lite nervöst förstås men detta påverkade inte hans färdigheter med sin kropp och teknik. Finns män som haft 20 kvinnor i lakanen men kan fortfarande inte hitta klitoris så jag säger myt på din kommentar.
  • Anonym (erfaren)
    Anonym (Prins och prinsessan) skrev 2018-02-02 20:48:09 följande:
    Ok, du är en storknullare?
    Nej verkligen inte..högst ordinär men hade nog blivit det tredubbla om jag inte varit uppbunden i kärlek i långa förhållanden.
  • Anonym (Prins och prinsessan)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2018-02-02 20:55:21 följande:
    Måste de vara osäkra för att de endast haft fingrarna runt penisen och inte en slida? Jag minns när jag och en pojkvän var båda oskulder, det var lite nervöst förstås men detta påverkade inte hans färdigheter med sin kropp och teknik. Finns män som haft 20 kvinnor i lakanen men kan fortfarande inte hitta klitoris så jag säger myt på din kommentar.
    Jo, klitoriskoll är bra att ha!
  • Anonym (Pirra)
    Anonym (Prins och prinsessan) skrev 2018-02-02 20:30:55 följande:

    Ja eller nej?

    Alltås, är det avgörande?


    Ja, om jag är intresserad av DN fast relation. Inte om jag skulle vilja ha ett ONS.
  • Anonym (C)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2018-02-02 20:55:21 följande:

    Måste de vara osäkra för att de endast haft fingrarna runt penisen och inte en slida? Jag minns när jag och en pojkvän var båda oskulder, det var lite nervöst förstås men detta påverkade inte hans färdigheter med sin kropp och teknik. Finns män som haft 20 kvinnor i lakanen men kan fortfarande inte hitta klitoris så jag säger myt på din kommentar.


    Jo jag tror ändå att en man som aldrig har hade sex framstår som ganska osäker och tillbakadragen. Detta innan man hamnar i säng. Jag har faktiskt aldrig varit med om att en man som är oskuld har kåtat upp mig. Det var kul att ta oskulder när man var tonåring, men en vuxen man som är på den nivån - nej tack.
  • Anonym (Cilla)

    Aldrig! En oskuld i den åldern vore en extrem turnoff!

  • Tecum

    Att träffa en kvinnlig oskuld i den åldern vore tämligen unikt, men inget som skulle avskräcka mig om det klickade i övrigt.

    En frågeställning där det finns en klar skillnad mellan män och kvinnor. Män ser till personen medan kvinnor ser till prestationen.

  • Anonym (Prins och prinsessan)
    Tecum skrev 2018-02-02 22:21:44 följande:

    Att träffa en kvinnlig oskuld i den åldern vore tämligen unikt, men inget som skulle avskräcka mig om det klickade i övrigt.

    En frågeställning där det finns en klar skillnad mellan män och kvinnor. Män ser till personen medan kvinnor ser till prestationen.


    Håller med om sista meningen.


  • Anonym (gift)

    Skulle jag skaffa en ny partner hade jag inte velat ha en oskuld. Jag och min man vat oskulder när vi träffades och vi har det riktigt bra, men skulle det ta slut hade jag velat testa motsatsen.

  • Anonym (Agustina)

    Inte konstigt att folk är oskulder med alla könssjukdomar det finns..man ska vårda sitt "tempel"..

    .

  • Anonym (ttr)
    Anonym (Prins och prinsessan) skrev 2018-02-02 20:48:09 följande:
    Ok, du är en storknullare?
    Vad är en storknullare?

    Min kompis har aldrig haft en relation längre än någon vecka, men säkert 50 ONS. Han har nog haft sex ungefär 100 ggr i sitt liv.

    Det har jag varje år med min fru, år efter år efter år. Så bara med min fru är jag uppe i långt över 1000 ggr.
Svar på tråden Män och kvinnor - kan ni tänka Er en 45-årig oskuld?