• Anonym (ewg)

    Mitt tålamod med feminister är slut

    Hur kommer det sig att Sverige är så jäkla extremfeministiskt när kvinnor i själva verket har det så bra här ? Mitt tålamod är så jävla slut med dessa grinkärringar. 

  • Svar på tråden Mitt tålamod med feminister är slut
  • FruktSam

    Det beror på att vi fortfarande har människor som du kvar, är jag rädd. Du skapar på sätt och vis din egen nemesis.

  • Nimzay
    FruktSam skrev 2018-02-03 23:26:38 följande:

    Det beror på att vi fortfarande har människor som du kvar, är jag rädd. Du skapar på sätt och vis din egen nemesis.


    Du har ingen vidare aning om hur han är
  • Anonym (Suxk)

    Ja och du lilla vän gör det bättre eller? Det är snarare pga idioter som du som feminismen behövs.

  • FruktSam
    Nimzay skrev 2018-02-03 23:27:45 följande:

    Du har ingen vidare aning om hur han är


    Hur vet du att det är en han?

    Det jag vet är att hen tycker att svenska kvinnor har det tillräckligt bra och borde sluta kämpa för jämställdhet. Och det är ju folk som tycker så som feministerna arbetar mot. Så om personer med de åsikterna inte fanns så skulle feministerna inte vara så sura. Man skulle alltså kunna säga att TS (tillsammans med likasinnade) är en förutsättning för att dessa "grinkärringar" ska existera.
  • Nimzay
    FruktSam skrev 2018-02-03 23:36:32 följande:
    Hur vet du att det är en han?
    Värst vad du märker ord...
    FruktSam skrev 2018-02-03 23:36:32 följande:
    Det jag vet är att hen tycker att svenska kvinnor har det tillräckligt bra och borde sluta kämpa för jämställdhet. Och det är ju folk som tycker så som feministerna arbetar mot. Så om personer med de åsikterna inte fanns så skulle feministerna inte vara så sura. Man skulle alltså kunna säga att TS (tillsammans med likasinnade) är en förutsättning för att dessa "grinkärringar" ska existera.
    Eller också är de bara sura av sig som personer helt enkelt, det enda som i så fall skulle göra den typen av kvinnor mindre sura vore väl att alla män kröp på knä inför dem...
Svar på tråden Mitt tålamod med feminister är slut